• Tuttie

Mina goa vänner!

mysia skrev 2008-02-04 11:28:14 följande:
    Sussie: Ok,då förstår jag. Jo,vi behöver pengarna. men jag har ju rätt till semester där jag jobbar nu. vet dock inte hur mycket.kan inte vara så mycket, men ändå. Arbetar jag kvar där så har vi ju råd.Men det blir att diskutera detta med P. Hade varit kul.
    Jobbar du heltid har du väl 2 dagar i månaden....  (tror jag)

Hur länge är du anställd?
    Dig ska jag älska var endaste dag.Så länge jag lever mitt allt ska du va!
  • Tuttie

Okej ja men det är ju bara kolla upp på jobbet hur mycket semester du får, det löser sig nog.. vad säge rP då ? Fått nått svar?

• Tuttie
    mysia skrev 2008-02-04 12:43:48 följande:
    P ringde för ett tag sen. och han var sugen att åka, tyckte det var ett bra pris. men vi ska kolla upp vår buffert och ekonomin i övrigt och så ska vi prata mer ikväll. Men det skulle då inte vara några problem att ta ledigt från jobbet då. Men vi får se.Ska strax åka på käkgymnastiken. Suck, vill inte iväg, vill bara vila, foten värker som attan.
    oki....
  • Tuttie
    mysia skrev 2008-02-04 13:01:13 följande:
    Har räknat med alla tillägg nu och då skulle resan gå på 7872. Låter som ett bra pris va?
    Oj våran gick på 6900 då... men vi bokade ju före er...
  • Tuttie
    mysia skrev 2008-02-04 15:53:46 följande:
    Är nu tillbaka från käkgymnastiken. Har dock inte så mycket känningar i käkarna som jag brukar ha efteråt. Så det är ju bra.Camilla: Oj, vad berest du är. Jo,vi har hittat en billig resa. men vi ska ska som sagt diskutera det ikväll. men jag är väldigt peppad på att åka. men ekonomin har tyvärr nåt att säga öxå.Sussie: ja,det var lite skillnad. Men tog ni apollo smile? Det är kanske lite dyrare.Ska strax på jobbet. Inte ett dugg peppad, men men, det är ju bara 4 timmar.
    Vi tog oxå det...
  • Tuttie
    mysia skrev 2008-02-04 15:58:49 följande:
    Ok, men då var det kanske billigare när ni beställde. Ni tog mat och försäkringar och så?
    Japp.
  • Tuttie

Ja visst är det så..Men vi chansar... O inget kan vara värre än det vi fick till Turkiet för förra året... Men visst man får vara berädd på skit.

När man bokade stog det...Vissa kriterier (heter det så?) som man vart lovad liksom..

Trist med "läxa" Hoppas den går fort.

Åh 2 veckor...Vad gött

• Tuttie

Trist för dej att det inte vart någon resa Annica.

• Tuttie

Fan vad dött det var här då...  Vad gör alla ikväll?

Idag har jag jobbat, dom hade kris på fritids men imorgon blir jag hemma med C igen. Idag har hon varit hos farmor och lika så på Torsdag.

Idag i skolan hade vi besök av naturskolan och var i skogen, och självklart ska jag trilla.. Trillar så olyckligt att foten blir i ett läge och kroppen i ett annat så nu harjag så ont så ont.
    Går på Ipren nu för att överhuvudtaget kunna existera ... Gör så jävla ont

Suck...

cornelia hostar fortfarade ända från tårna..låter som om det river upp hela magen,halsen på vägen upp.. Stackars liten.

Agneta: Hoppas ALice kryar på sig och att du slipper få det.

Svar på tråden Mina goa vänner!