För oss med barn som inte sover!!!
Mamasnest skrev 2008-01-06 12:33:43 följande:
Röding: TS bad oss att inte skriva till dig och jag försökte respektera detta. Bara för att något fungerar för dig betyder det inte att det gör det för andra och det gör INTE folk till sämre föräldrar. En förälder som är ödmjuk inför att alla barn är olika och har olika behov är kanske till och med en bättre förälder. Dina förutsättningar ser inte ut som mina och mina ser inte ut som TS men anser man att något är jobbigt så bör/ska folk respektera det. Du klampar in och anklagar alla i den här tråden för att utöva metoder som du anser vara fel utan att ha en aning om varför de gör som de gör och ändå är det du som gastar högst om att vi inte vet ett skit om dig. Jag utgår ifrån att du har ett barn och att ni är två vuxna som tar hand om det barnet, redan där skiljer du dig i så fall från de flesta andra här. Vi försöker att inte bara se till ett barns bästa utan flera. Min äldsta pojk var vaken mellan 00-01 i natt för att lillasyster inte kunde sova, tur att det inte var skoldag idag....Tänk dig lite för innan du angriper folk som du har gjort och om du läser trådstarten så hör du inte hemma här!Jag har två biologiska barn samt två fosterbarn.
Du påståt att jag angriper "folk", men vad är ditt ovanstående inlägg? En klapp på axeln?
Erkänn att min närvaro stör dig på så sätt att de val vi har gjort, skapar dåligt samvete hos andra. Då ligger inte problemet hos mig.
Mitt barn har en för hennes ålder omogen sömncykel. Det har dock blivit något bättre under det senaste halvåret.