För oss med barn som inte sover!!!
Här e listan
www.familjeliv.se/Forum-3-23/m28433157.html
Här e listan
www.familjeliv.se/Forum-3-23/m28433157.html
Mamasnerst
Amsterdam mmmm I like... Favvostad även för mig. Fem vändor har det blivit till A men många gånger bara på genomresa... barcelona har oxå hunnits med men då INTE fokus på att sova
! Min 97a; Majken körde jag 5MM m som fungerade efter bara ngn vecka... Nu e hon som din kille, en sjusovare, har ställt in min monsterväckarklocka men inte ens den funkar?!
Hur gör vi...
Vi började m 5MM m Hjalmar eftersom den funkade finfint för att lära han somna på kvällen när han var 10 mån och funkade med Majken (idag 10 år) men 5MM gick käpprätt åt h-e den här gången. Grannen dunkade i väggen efter bara ett par nätter, jag blev sittandes vaggande Hjalmar i famnen ett par HELA nätter och läste sen in mig på SHN (Anna Wahlgren). har börjat m omega 3. (tips från tråden) försöker vara ute minst en timme m mycket rörelse, dragit ner sockerintaget o "ramsar" om natten, lyfter inte upp utan tröstar å nattar om m ramsan.
Calex
vad gick behandlingen ut på?
Min sambo verkar putt utan synlig anledning ikväll
nu e detta ingen relationstråd men den egenskapen blir JAG TOKIG PÅ!!! Det krävs verkligen massor för att inte hamna i destruktivt gräl när krafterna är långt under vattenytan. å självklart (tycker jag
)att jag (som tar nätterna) borde få vara den som tappar sansen å han (som e utvilad) hålla inne onödigt tjafs... eller?
mamasnest.
Har samma kaos m mina tre
! men rut e så liten så här är det mest tvåan som röjjer!
fusion
Här har det också börjat vaknas
å varje gång jag lägger mig vaknar han igen. Men jag gör ett försök...
Resten av natten gick bra!!!! Bara vaknat tre gå nger inatt !!!!! JIPPI!!!!
Å sovmorgon för mig, min kille tog m Hjalle på en morgonlek i parken!!! Jag är utvilad.
Kram till alla nya sömnlösa.
Ngn undrade om det var mest bebisar i den här tråden, men jag tror att det är spridda åldrar, några yngre andra lite äldre. Men kanske inte äldre barn än att man kan kalla dem småbarn.
återkommer (busfrö...)
Jill (mamasnest)
Du får pris i pedagogik och uppmuntran
!
Mina föräldrar har kommit hem från en dryg månad på filippinerna. Min mamma (ha ha låter som: min pappa e starkast i väääärlden...) min mamma e barn sjuksköterska inom akutvården men forskar nu om barn å fetma (skolbarn), ventilerade m henne om min frustration över att min bvc syrra sagt att man inte skulle ge omega 3 till barn under 12... Och precis som en påläst (läs besservisser som verkar gilla att anklaga, känner igen namnet från andra trådar, uhää så fick jag de sagt)... o detta att osteopati går under kvacksalverilagen. Enligt min kära mor får inte sjukvården rekomendera dessa oprövade metoder, (som ju säkert aldrig kommer att prövas eftersom det oftast är läkemdelsindustrin som betalar forskning). Men för den sakens skull FÅR man använda sig av alternativ medicin till sina barn. Och det finns läkare man kan diskutera alternativa metoder med.
Alltså: Bara för att inte låta sig bli skrämd av de som så lätt klandrar oss desperata och TRÖTTA och KÄRLEKSFULLA hjältar...
Är också en anhängare av AW sova hela natten...
För att diskutera alternativ medicin kan man prata m homeopater. De finns de med klassisk läkarutbildning OCH homeopatutb.