För oss med barn som inte sover!!!
Det är sjukt egentligen..här har man ett barn som aldrig sover..ett barn som oxå börjat tjorva på natten..lik förbaskat vill jag ha ett till ![]()
Det är sjukt egentligen..här har man ett barn som aldrig sover..ett barn som oxå börjat tjorva på natten..lik förbaskat vill jag ha ett till ![]()
idag är den lyckligaste dagen på länge. Min dotter som sovit max 4 timmar per kväll och vaknat cirka 00 varje natt har äntligen vänt lite på sömnen efter vi började med Theralen igen. Visst hon vaknar men inte kl 00 och inte varje natt. Men idag kom beviset på att hon mår lite bättre.. hon har gått upp 2 kg sedan början på jan dvs när jag fick Theralen utskrivet.. hennes mörka ringar runt ögonen är borta och hon är inte lika håglös längre. Hon väger självklart väldigt lite fortfarande eftersom hon har sitt grundproblem men hon har gått över 20 kg-s sträcket iaf ![]()
Nu är Andréa iväg till skolan.. skönt med taxi som hämtar vid dörren
Minsta dottern ska på dagis dag - äntligen är kräksjukan över - så jag får vila.. tänk att det ordet kan göra en så lycklig ![]()
Till helgen är jag barnledig, fyller hela 30 år så jag ska ha middag och lite fest för några vänner
ska bli skoj.. få lite påfyllnad av energin ![]()
Vart har fusion tagit vägen`?
kollar in lite, har varit lite frånvarande för vi är sjuka igen. andréa ligger däckad i körtelfeber - är jättedålig stackarn. Har haft över 40 graders feber sedan i måndags.. så nu får hon vakna hur mkt hon vill på natten
själv ligger jag i jordens influensa för 4.e gången sedan i julas.. fattar inte vad det är för fel på mig
men det är verkligen ingen höjdare att ta hand om sjuka barn när man knappt kan resa på sig själv.
alltså vad lider man mest av som förälder? att somna och sen behöva vakna tusen ggr kan ju göra vem som helst tokig.. om man inte ens hinner somna så visst är man sjukligt trött men man slipper ju dom där hemska uppvaknandena iaf
andréa har ju inte direkt massa uppvaknanden utan hon vaknar ju och somnar inte om. och jag var helt färdig här i början på januari innan jag blev sjukskriven av att inte få sova..många kvällar hann jag inte ens lägga mig..men jag tror iaf att behöva vakna hela tiden är snäppet värre
godmorgon..här har det var en sån där jätterolig natt igen.. andréa har vaknat varannan timme sedan kl 21 igår kväll. är som en död sill! usch vilken hemsk dag det här kommer bli.