Inlägg från: Kall öl |Visa alla inlägg
  • Kall öl

Let`s dance 2008

Laloo skrev 2008-01-26 00:17:01 följande:
    Är det ingen mer än jag som tycker Lanefeldt påminner om Skalman???
    När du säger det så
  • Kall öl
    Miew skrev 2008-01-26 11:26:35 följande:
    Är det sant att Carin da Silva har lämnat sin kille för att bli tillsammans med Matte?
    Vah!?? Seriöst?? hon klänger iaf på honom som jag vet inte va
  • Kall öl

Mi eller Matte åker nästa vecka, hoppas jag. Har ju inte sett dem dansa men dom är såååå tråkiga + om Matte kommer aldrig lära sig dansa.

Richard får åka också, orkar inte med Cecilia!!!!!

• Kall öl
    Guldrosen skrev 2008-01-26 12:43:06 följande:
    Jag hoppas att Mi får vara med länge. Likaså Susann. Jag hoppas att jag är lika frisk och pigg som Susann när jag är 61 år. Mi är en riktigt frisk fläkt tycker jag. Hon har härlig humor. Karl-Petter är helt underbar också. Han är så okonstlad och positiv.Kall öl: Du har nog missuppfattat lite av Lets dances poäng. Det är en danstävling. Man bedömmer dansen inte om de är tråkiga personer eller om de upplevs jobbiga. Titta på programmet och se hur de dansar.
    Jag vet, men hon förstör alltid, Cecilia alltså. Och Richard ska ju ändå åka ut eftersom Linda kommer vinna.
  • Kall öl
    Mamasnest skrev 2008-01-26 13:36:41 följande:
    Jag fattar inte heller vad som ska vara så snyggt med Matte, jag tycker att han ser ut som "the guy next door". Cecilia har fruktansvärt jobbig röst men syskonen Da Silva regerar fett!
     Gör som Angelzezzan, skriver under
  • Kall öl
    ict skrev 2008-01-26 15:39:00 följande:
    Vart har du läst det? Hmmm...ja...undrar vad han tycker romantik är... Jag gissar att han försöker fiska röster. Eller, det kanske inte är i samband med Let´s Dance du läst det?Kall öl skrev 2008-01-26 15:27:12 följande:
    Ja, det var nog något med Let's dance, fick en länk av en kompis som brukar håna "marsvinet" ;)
  • Kall öl
    Pyff skrev 2008-01-26 16:35:37 följande:
    Daniel da Silva var bäst igår!! Fatta vad sköööön han är, han bara sopade banan med ALLA. Linda tittade jag knappt på, hon försvann liksom vid sidan av honom.........
    Precis.
  • Kall öl
    emzemz skrev 2008-01-27 11:53:14 följande:
    Guess what ladies.. Var ute på Schlagerklubben här i Umeå igår och vem sprang jag på där om inte självaste snyggErik och Danny! De var där privat, var tvungen att fråga Danny vad de gjorde där? Sundsvall fick jag till svar Tog kort med mobilen, hur dåligt som helst, men men, fick ju träffa honom i alla fall
    Ballt!
  • Kall öl
    Miew skrev 2008-02-07 15:56:18 följande:
    Vem är Mattias? Är han också nån från Idol?
    Japp... idol 07
Svar på tråden Let`s dance 2008