Inlägg från: Kall öl |Visa alla inlägg
  • Kall öl

Let`s dance 2008

Kaxmaja skrev 2008-02-29 15:35:58 följande:
    tack tack. Då blir de det ikväll. Ja för att klara av att se lets dance och vra en bra jury måste man ladda med mat och snask
    Iofs har lite ångest om jag skall se på Så ska de låta eller Let's dance idag bara... Hjälp mig?? (värsta pensionär krisen men vadå )
  • Kall öl
    Kaxmaja skrev 2008-02-29 15:42:33 följande:
    Så ska de låta går att se på nätet eller spela in. De ska jag göra
    Kan inte spela in för vi har en box där vi får alla svenska kanaler och jag måste ju se på en svensk kanal och kan inte banda från en annan och mina högtalare fungerar inte på datorn. Seriöst jag har jättesvårt att välja! Imorgon kan jag inte se på repris,skall på hockey. Ifall du nu undrade varför...
  • Kall öl

Men vet du vad? Jag hade en pms-attack mot vår fjärrkontroll så man måste gå upp från soffan varje gång man skall byta kanal och trycka på boxen, det orkar jag ju inte.

• Kall öl
    Kaxmaja skrev 2008-02-29 15:51:38 följande:
    ähhh fy ja då har du problem. Åhhh jag älskar vår box med inspelningsförmåga Jag ska iallafall se lets dance ikväll hoppas någon håller mig sällskap här.
    Alla har inte sån tur vetdu!

Jag håller dig sällskap (fast det gör ju ofta ca 50 andra också ) åtminstone den sista halvtimmen...fast jag får pendla mellan tv:n och datorn, vissa har ju ingen laptop ..
  • Kall öl
    Kaxmaja skrev 2008-02-29 15:55:33 följande:
    Ska försöka sitta fotbad med fotmassage samtidigt (har hørt att de kan starta förlossning )
    Glöm inte att städa
Svar på tråden Let`s dance 2008