Inlägg från: Kall öl |Visa alla inlägg
  • Kall öl

Let`s dance 2008

Mamasnest skrev 2008-02-09 12:41:53 följande:
    Kall öl: "Linda ska ju ändå vinna" Det är ju Daniel som ska vinna själv, Linda får komma på 1½:e plats ju.
    Haha iofs...
  • Kall öl

Fast eg tycker jag att Linda är porrig och störig ...men 1) hon dansar med Daniel 2) hon är FINNE! 3) hon dansar med Daniel 4) hon har samma dialekt som mig 5) hon dansar med Daniel  så måste ju heja på henne

• Kall öl

Välkommen!

NEJ Danny FÅR INTE åka! Richard får (fast han bjuder p sig själv o har humor) - men gör vad som helst för att slippa Cissi

• Kall öl
    Kaxmaja skrev 2008-02-09 14:45:53 följande:
    Nja efter de där inlägget om Danny vet jag faktiskt inte om de finns plats för dig
    Kaxmaja skrev 2008-02-09 14:39:21 följande:
    ha ha ha du e söt du
    Visst är jag
  • Kall öl
    Kaxmaja skrev 2008-02-09 14:47:48 följande:
    Ska vi samla in pengar för att köpa ut henne från lets dance???
    JA! Eller vi kan ju ringa o protestera först för ingen orkar ju med henne!!!! Eller finns det inte en sida på nätet där folk kan skriva under olika saker?? så skickar man in de t tv4 sen!
  • Kall öl
    rshanna skrev 2008-02-09 14:51:05 följande:
     Däremot är ju Tony Irwing en riktig mumsbit!!
    LOL!
  • Kall öl

När är finalen? Är det inte typ 8 veckor dit?
  • Kall öl
    rshanna skrev 2008-02-09 14:56:54 följande:
    Jaja han kan väl få vara kvar ett tag till!! Men varför gillar ni inte Cissi?? Henne gillar ju jag..
    Hennes röst !! och hon är mer ego än Matte!
  • Kall öl
    rshanna skrev 2008-02-09 15:04:37 följande:
    Men vad tycker ni om Tony Richardsson då??Och om han knip tanten?? Susan eller vad hon nu hette?? Hon är ju iofs inte kvar men alltid kul att höra vad andra tyckte??Och Ulf Larsson?? Tyckte han såg ut som en ledsen hund jämt och vilken hållning!!
    Uffe = sopkvast
    Susan = tuff brud... tänk om man hade en sån kropp när man är 60 (eller vad hon nu är ;))

Tony = lite tråkig men han dansar la ok
  • Kall öl
    rshanna skrev 2008-02-09 15:06:29 följande:
    Skulle ju stå hon och inte han!!
Svar på tråden Let`s dance 2008