• Kaxmaja

Let`s dance 2008

Välkomna att vrida och vända på ALLT som händer i och omkring let`s dance.
    Ikväll börjar det med ett Let`s dance bjuder upp program

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Grodan ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-14 22:02
    NY TRÅD

www.familjeliv.se/Forum-5-156/m30713808.html
  • Svar på tråden Let`s dance 2008
  • ict

Ska Slowfox se ut så..?

Knappt att de rörde sig alls...men, det är väl så det ska vara.

Å Matte har blivit stöttepelare åt Carin...verkar inte som att hon kan stå själv.

• sjuttiosexan
    Atamon skrev 2008-02-01 20:23:56 följande:
    Mina favoriter är nog Linda och Daniel och Tony och Annika, Tina och Tobias är också helt okej. Richard och Cissi gillar jag dock inte! Om de ska vara kvar så måste Cissi hålla tyst i fortsättningen, jag kan inte med hennes röst! förstå hur den ska låta om hon är arg på någon...Förresten så tycker jag att Jessica Almenäs var fruktansvärt ful i håret ikväll!
    Ja Cissis röst när hon är arg vågar jag inte ens tänka på ! HAHA!
  • sjuttiosexan
    zezziz skrev 2008-02-01 20:25:43 följande:
    Nä den kunde han ju varit utan....vilken röst han har... druckit lite för mycket
    Hahahaa
  • sjuttiosexan

Jag kan inte FATTA att Susanne är 61!!!

• emzemz

Men faan! Köpte fel choklad! Skulle köpa digestive-marabou men när jag öppnat och tagit första biten tycker jag det smakar annorlunda och märker att det var ju Schweizernöt jag köpte! Båda två dessutom.. Nåja.. det är ju choklad det med..

• Pontusmamma
    sjuttiosexan skrev 2008-02-01 20:29:17 följande:
    nä hoppas man är lika då
    Pontus040417 Emma060209
  • Ankissen

Susanne är grymt duktig... Jämför henne med den där äckelgubben Uffe som åkte ut första programmet och som var typ tio år yngre.

Mamma till världens sötaste Elliot
  • sjuttiosexan
    emzemz skrev 2008-02-01 20:30:00 följande:
    Men faan! Köpte fel choklad! Skulle köpa digestive-marabou men när jag öppnat och tagit första biten tycker jag det smakar annorlunda och märker att det var ju Schweizernöt jag köpte! Båda två dessutom.. Nåja.. det är ju choklad det med..
    Stressade du för att hinna hem till Let`s Dance?
  • ict

Hoppas man själv ska ha hälsan som hon verkar ha vid den åldern. Och rörligheten.

sjuttiosexan skrev 2008-02-01 20:29:17 följande:
  • zezziz

Tränar man 10 pass i veckan plus att man tar långa promenader så måste det ju synas!!

Längtan efter dig är enorm....
Svar på tråden Let`s dance 2008