• Kaxmaja

Let`s dance 2008

Välkomna att vrida och vända på ALLT som händer i och omkring let`s dance.
    Ikväll börjar det med ett Let`s dance bjuder upp program

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Grodan ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-14 22:02
    NY TRÅD

www.familjeliv.se/Forum-5-156/m30713808.html
  • Svar på tråden Let`s dance 2008
  • elegi
    Kaxmaja skrev 2008-02-01 08:45:27 följande:
    Ja den går jag med på Bläää jag har inget golv i vardagsrummet. Alltså inga möbler där och alltså ingen tv ikväll
    Går det inte titta via webbtv? Är inte så insatt, kanske bara går att kolla i efterhand...
    Alexandra 7 år (astma & laktos), Sebastian 4½ år (astma,laktos,soja,ägg)
  • sjuttiosexan
    Kaxmaja skrev 2008-01-31 14:08:44 följande:
    Jag kommer nog inte kunna hänga med er här imorgon Hantverkarna rev ut vår kök oc vardagsrum i måndags så vi har ingen tv
    Åh nej! Tur att de visar danserna på tv4.se så du inte missar allt... Eller så får ni bjuda in er till någon helt enkelt
  • Kaxmaja
    elegi skrev 2008-02-01 13:19:40 följande:
    Går det inte titta via webbtv? Är inte så insatt, kanske bara går att kolla i efterhand...
    sjuttiosexan skrev 2008-02-01 13:20:26 följande:
    Åh nej! Tur att de visar danserna på tv4.se så du inte missar allt... Eller så får ni bjuda in er till någon helt enkelt
    Jo de går att kolla via datan men då f¨år man bara se danserna inga poäng eller kommentarer eller någonting

Har försökt finna fram vilka som har svenska 4an och e hemma ikväll av våra kompisar men de verkar se mörkt ut
  • sjuttiosexan
    Kaxmaja skrev 2008-02-01 13:25:04 följande:
    Jo de går att kolla via datan men då f¨år man bara se danserna inga poäng eller kommentarer eller någonting Har försökt finna fram vilka som har svenska 4an och e hemma ikväll av våra kompisar men de verkar se mörkt ut
    Typiskt! Det är synd att man bara får se danserna på webben tycker jag! Hade varit roligt om iallafall domarnas kommentarer hade kommit med...
  • Kaxmaja
    sjuttiosexan skrev 2008-02-01 13:28:10 följande:
    Typiskt! Det är synd att man bara får se danserna på webben tycker jag! Hade varit roligt om iallafall domarnas kommentarer hade kommit med...
    Ja precis. Varför kan inte tv4 vara lika duktiga som svt med att lägga ut tvprogram på internet. På svt.se kan man ju iprimncip se ALLT i helhet.
  • Kaxmaja
    sjuttiosexan skrev 2008-02-01 13:28:54 följande:
    Är det förresten inte aftonbladet.se som "refererar" domarnas kommentarer?
    Jag vet inte. Men i värsta fall får jag väll hänga har så f¨r ni kommentera kommentarerna åt mig så får jag kolla danserna på nätet
  • tröllkäringa
    Freida skrev 2008-01-31 23:27:34 följande:
    Asså, e det bara jag som tycker KP verkar så korkad?
    Korkad? Det låter som du tycker han verkar efter på nåt vis..låter elakt tycker jag

Varför tycker du det?

Han är en helt vanlig kille till skillnad från de andra sk "kändisarna" Han är inte van rampljuset som de. Och det tycker jag är BRA för han är SIG SJÄLV; finns inget tillgjort överhuvudtaget där.
    (¯`°?.¸ ღ hÅrDrOcKღ ¸.?°´¯)
  • Silence is golden
    Freida skrev 2008-01-31 23:27:34 följande:
    Asså, e det bara jag som tycker KP verkar så korkad?
    Är du avis för de inte ringde och ville ha dig med på Let's Dance? Istället för Karl-Petter menar jag?
  • Freida

ojojoj, det var bara min åsikt. Jag följde Bonde.. å där fick jag den uppfattningen. Att han bara tänkte på hur tjejerna skulle se ut, osv...

Svar på tråden Let`s dance 2008