• Kaxmaja

Let`s dance 2008

Välkomna att vrida och vända på ALLT som händer i och omkring let`s dance.
    Ikväll börjar det med ett Let`s dance bjuder upp program

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Grodan ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-14 22:02
    NY TRÅD

www.familjeliv.se/Forum-5-156/m30713808.html
  • Svar på tråden Let`s dance 2008
  • sjuttiosexan
    Kaxmaja skrev 2008-02-01 13:30:14 följande:
    Jag vet inte. Men i värsta fall får jag väll hänga har så f¨r ni kommentera kommentarerna åt mig så får jag kolla danserna på nätet
    Det är vid såna här tillfällen jag önskar man kunde klippa ur tankar och kopiera ner till text

Tv4 borde verkligen ta efter svt vad det gäller att lägga upp sina program på nätet!
  • Silence is golden
    Freida skrev 2008-02-01 17:21:59 följande:
    ojojoj, det var bara min åsikt. Jag följde Bonde.. å där fick jag den uppfattningen. Att han bara tänkte på hur tjejerna skulle se ut, osv...
    Å tv förvränger ju ingenting heller?
  • Kaxmaja
    sjuttiosexan skrev 2008-02-01 17:32:54 följande:
    Det är vid såna här tillfällen jag önskar man kunde klippa ur tankar och kopiera ner till text Tv4 borde verkligen ta efter svt vad det gäller att lägga upp sina program på nätet!
    Japp de borde dem verkligen. Har fortfarande inte funnit några som har svenska 4an och som ska vara hemma ikvåall så de blir att missa lets dance idag
  • sjuttiosexan
    Kaxmaja skrev 2008-02-01 17:35:17 följande:
    Japp de borde dem verkligen. Har fortfarande inte funnit några som har svenska 4an och som ska vara hemma ikvåall så de blir att missa lets dance idag
    Men kolla danserna på nätet och sedan refererar vi det runt omkring här!
  • Kaxmaja
    sjuttiosexan skrev 2008-02-01 17:37:16 följande:
    Men kolla danserna på nätet och sedan refererar vi det runt omkring här!
    Ja förmodligen blir de så. om vi inte får för oss att gå på bio eller något sådant nu när jag för en gångsskull e "ledig" en fredagkväll
  • sjuttiosexan
    Kaxmaja skrev 2008-02-01 17:38:39 följande:
    Ja förmodligen blir de så. om vi inte får för oss att gå på bio eller något sådant nu när jag för en gångsskull e "ledig" en fredagkväll
    Jo passa på att göra det nu innan Grodan kommer! Danserna finns ju kvar på nätet om ni inte skulle hitta någon med tv4 innan söndag
  • elegi

På aftonbladets hemsida så står det ordagrant 20:00 Följ Let´s dance på aftonbladet.se

Alexandra 7 år (astma & laktos), Sebastian 4½ år (astma,laktos,soja,ägg)
  • Kaxmaja
    elegi skrev 2008-02-01 18:06:56 följande:
    På aftonbladets hemsida så står det ordagrant 20:00 Följ Let´s dance på aftonbladet.se
    Tror dock bara att man får följa de via text. Men jag hoppas jag har fel
  • elegi
    Kaxmaja skrev 2008-02-01 18:07:43 följande:
    Tror dock bara att man får följa de via text. Men jag hoppas jag har fel
    Då får du ha 2 datorer 1 med dansen från tv4.se och 1 med texten från aftonbladet
    Alexandra 7 år (astma & laktos), Sebastian 4½ år (astma,laktos,soja,ägg)
  • Kaxmaja
    elegi skrev 2008-02-01 18:09:13 följande:
    Då får du ha 2 datorer 1 med dansen från tv4.se och 1 med texten från aftonbladet
    hi hi hi
Svar på tråden Let`s dance 2008