• Kaxmaja

Let`s dance 2008

Välkomna att vrida och vända på ALLT som händer i och omkring let`s dance.
    Ikväll börjar det med ett Let`s dance bjuder upp program

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Grodan ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-14 22:02
    NY TRÅD

www.familjeliv.se/Forum-5-156/m30713808.html
  • Svar på tråden Let`s dance 2008
  • Kaxmaja

I den här tråden får alla som gillar att prata om ALLT runt och med Lets dance vara med

Och JA Tina var helt GRYM igår

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Grodan ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • ludenben

missade igår igen... vem åkte ut?? jag är så trött på detta tjatet om karlpetter och hans gisar!! Snälla sig att det var han som fick dra??

• Kall öl
    Flutterby skrev 2008-02-09 09:43:36 följande:
    Finns repris?
    Repris på söndag
  • Kall öl
    ludenben skrev 2008-02-09 09:44:32 följande:
    missade igår igen... vem åkte ut?? jag är så trött på detta tjatet om karlpetter och hans gisar!! Snälla sig att det var han som fick dra??
    Dilba.
  • Kall öl

Ja tiden kanske vore nåt att ha också.. 11:30 börjar det

• Kall öl

Vi som gillar da Silva Hur hot är han inte här

• ludenben
    Kall öl skrev 2008-02-09 09:46:02 följande:
    Dilba.
    tack ja det gjorde inget för hon var rätt trist... Men vad jag stör mig på superdivan Danny. Bah han borde få sticka nästa vecka och därefter karlpetter. Men Tina gillar jag, och richard herrey... Han richardsson är rätt kul med.
  • Kall öl
    ludenben skrev 2008-02-09 09:54:05 följande:
    tack ja det gjorde inget för hon var rätt trist... Men vad jag stör mig på superdivan Danny. Bah han borde få sticka nästa vecka och därefter karlpetter. Men Tina gillar jag, och richard herrey... Han richardsson är rätt kul med.
    Hon var urtrist!! Spelar ingen roll vilka som åker Linda ska ju ändå vinna... Men HOPPAS på nåt vis att Richard åker (herrey) för jag ORKAR INTE MED CISSI
Svar på tråden Let`s dance 2008