• Kaxmaja

Let`s dance 2008

Välkomna att vrida och vända på ALLT som händer i och omkring let`s dance.
    Ikväll börjar det med ett Let`s dance bjuder upp program

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Grodan ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-14 22:02
    NY TRÅD

www.familjeliv.se/Forum-5-156/m30713808.html
  • Svar på tråden Let`s dance 2008
  • Jessiepessie

Min favorit är absolut Karl-Petter :) Visst han kanske inte dansar bäst, men han är underhållnig :)
    Sen tillhör Tony R, Linda och Tina mina favoriter med!
    Jag hoppas på att Danny ryker snart, eller Mi.

• Kaxmaja
    Kall öl skrev 2008-02-09 14:46:38 följande:
    Välkommen!NEJ Danny FÅR INTE åka! Richard får (fast han bjuder p sig själv o har humor) - men gör vad som helst för att slippa Cissi
    Ska vi samla in pengar för att köpa ut henne från lets dance???
  • Freida

Jag hoppas Matte åker... spyr lite av honom

• Kall öl
    Kaxmaja skrev 2008-02-09 14:47:48 följande:
    Ska vi samla in pengar för att köpa ut henne från lets dance???
    JA! Eller vi kan ju ringa o protestera först för ingen orkar ju med henne!!!! Eller finns det inte en sida på nätet där folk kan skriva under olika saker?? så skickar man in de t tv4 sen!
  • rshanna
    Kaxmaja skrev 2008-02-09 14:45:53 följande:
    Nja efter de där inlägget om Danny vet jag faktiskt inte om de finns plats för dig
    Haha!!
    Nu var du allt rolig!! Okej ska väl säga en sak som är bra om han. Han har ju faktiskt blivit bättre. Men vill nog inte att han vinner allt.
    Min favvo är Tina. Hon dansar bra och är ju bara så glad jämt. Sen har jag gillat Tony Richardsson med men har tyckt att han sett så rolig ut de senaste gångerna han dansat. Men jag är ju ingen expert så jag ska ju inte yttra mig om de.

Däremot är ju Tony Irwing en riktig mumsbit!!
  • Kall öl
    rshanna skrev 2008-02-09 14:51:05 följande:
     Däremot är ju Tony Irwing en riktig mumsbit!!
    LOL!
  • Kaxmaja
    Kall öl skrev 2008-02-09 14:50:52 följande:
    JA! Eller vi kan ju ringa o protestera först för ingen orkar ju med henne!!!! Eller finns det inte en sida på nätet där folk kan skriva under olika saker?? så skickar man in de t tv4 sen!
    Ja vi startar en namninsamling
  • Kaxmaja
    rshanna skrev 2008-02-09 14:51:05 följande:
    Haha!! Nu var du allt rolig!! Okej ska väl säga en sak som är bra om han. Han har ju faktiskt blivit bättre. Men vill nog inte att han vinner allt.Min favvo är Tina. Hon dansar bra och är ju bara så glad jämt. Sen har jag gillat Tony Richardsson med men har tyckt att han sett så rolig ut de senaste gångerna han dansat. Men jag är ju ingen expert så jag ska ju inte yttra mig om de. Däremot är ju Tony Irwing en riktig mumsbit!!
    Men Danny kan få vara kvar ett tag till iallfall. SNÄLLA
  • Niinaaa

Men vad för slags kändis är egentligen Mi Ridell!?
    Vad gör hon? Vad har hon vart med?!

Jag gillar iag Karl-Petter mest. Kanske inte så bra att dansa men rolig & supergullig

• Kall öl

När är finalen? Är det inte typ 8 veckor dit?
Svar på tråden Let`s dance 2008