• Kaxmaja

Let`s dance 2008

Välkomna att vrida och vända på ALLT som händer i och omkring let`s dance.
    Ikväll börjar det med ett Let`s dance bjuder upp program

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Grodan ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-14 22:02
    NY TRÅD

www.familjeliv.se/Forum-5-156/m30713808.html
  • Svar på tråden Let`s dance 2008
  • Mamasnest

Kall öl: "Linda ska ju ändå vinna" Det är ju Daniel som ska vinna själv, Linda får komma på 1½:e plats ju.

Trebarnsmamma på heltid
  • mintchocolate

Jag tror att Mi, Matte och Rickard åker de nästa tre gångerna. Ordningen beror på hur de dansar.
    Sedan är det svårt, alla andra är ju så populära!
    Det är vad jag TROR, inte vad jag tycker. Jag vet inte ens vad jag tycker, gillar alla. den enda jag inte har någon "relation" till är Matte, för jag har aldrig sett Bygglov. Fast han verkar rolig

Jag måste ändå säga att jag hellre vill att Rickard och Cecilia är kvar än att Linda och Daniel är det *hukar mig*

Jag tror i alla fall att K-P kommer trea och att Tina och någon kommer till final.

Håller med om att Tina var grymt bra igår!

• Kaxmaja
    elegi skrev 2008-02-09 11:08:12 följande:
    Svar på #1527 Tål att uprepas, inte Danny, men gärna Rickard för honom klarar jag inte riktigt av och när det gäller Cissi så ska jag inte ens börja för då blir jag bara irriterad.
    Bra att jag har dig på mig sida iallafall
  • Kall öl
    Mamasnest skrev 2008-02-09 12:41:53 följande:
    Kall öl: "Linda ska ju ändå vinna" Det är ju Daniel som ska vinna själv, Linda får komma på 1½:e plats ju.
    Haha iofs...
  • Kall öl

Fast eg tycker jag att Linda är porrig och störig ...men 1) hon dansar med Daniel 2) hon är FINNE! 3) hon dansar med Daniel 4) hon har samma dialekt som mig 5) hon dansar med Daniel  så måste ju heja på henne

• Kaxmaja
    Kall öl skrev 2008-02-09 14:30:27 följande:
    Fast eg tycker jag att Linda är porrig och störig ...men 1) hon dansar med Daniel 2) hon är FINNE! 3) hon dansar med Daniel 4) hon har samma dialekt som mig 5) hon dansar med Daniel  så måste ju heja på henne
    ha ha ha du e söt du
  • rshanna

Åh hittade denna tråden nu.. Hoppas de finns plats för mej med!!
    Min favorit i Lets Dance är ju Mat-Tina..
    Den som jag hoppas åker snart är Danny och Rickard. Bläää tål inte att se dem. Men Rickard är ju faktiskt duktig men gillar han inte.

Heja Tina!!!!

• Kaxmaja
    rshanna skrev 2008-02-09 14:43:13 följande:
    Åh hittade denna tråden nu.. Hoppas de finns plats för mej med!! Min favorit i Lets Dance är ju Mat-Tina..Den som jag hoppas åker snart är Danny och Rickard. Bläää tål inte att se dem. Men Rickard är ju faktiskt duktig men gillar han inte. Heja Tina!!!!
    Nja efter de där inlägget om Danny vet jag faktiskt inte om de finns plats för dig
  • Kall öl

Välkommen!

NEJ Danny FÅR INTE åka! Richard får (fast han bjuder p sig själv o har humor) - men gör vad som helst för att slippa Cissi

• Kall öl
    Kaxmaja skrev 2008-02-09 14:45:53 följande:
    Nja efter de där inlägget om Danny vet jag faktiskt inte om de finns plats för dig
    Kaxmaja skrev 2008-02-09 14:39:21 följande:
    ha ha ha du e söt du
    Visst är jag
Svar på tråden Let`s dance 2008