• Kaxmaja

Let`s dance 2008

Välkomna att vrida och vända på ALLT som händer i och omkring let`s dance.
    Ikväll börjar det med ett Let`s dance bjuder upp program

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Grodan ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-14 22:02
    NY TRÅD

www.familjeliv.se/Forum-5-156/m30713808.html
  • Svar på tråden Let`s dance 2008
  • elegi
    Kaxmaja skrev 2008-02-12 18:22:25 följande:
    Jag gillar Agneta
    Jag med
    Alexandra 7 år (astma & laktos), Sebastian 4½ år (astma,laktos,soja,ägg)
  • SandyL

ja agneta va mkt bättre än jessica!

carin da silva vill ju bli programledare för let´s dance, skulle va coolt eftersom hon är dansare....

jaa hehe renee skulle va roligt om hon va med david ju

• Mamasnest

Tittar era sambos/män på Let's dance med er? Min tycker att det är aptrist men sitter ibland med av sympatiskäl. Fast då surfar han på sin laptop samtidigt så det är ju inte samma sak... Vore kul att se programet med någon som är intresserad någon gång.

Trebarnsmamma på heltid
  • Kaxmaja
    Mamasnest skrev 2008-02-12 22:09:46 följande:
    Tittar era sambos/män på Let's dance med er? Min tycker att det är aptrist men sitter ibland med av sympatiskäl. Fast då surfar han på sin laptop samtidigt så det är ju inte samma sak... Vore kul att se programet med någon som är intresserad någon gång.
    Vi sitter i varsitt soffhörn med varsin laptop. Jag hänger här och diskuteraar och sambon hänger på sina sidor. Han säger att han inte kollar men han brukar kommentera
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Grodan ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Squeezetoy

Min sambo gillar verkligen inte Lets Dance, han är hellre i garaget och mekar eller spelar dataspel. Så jag saknar också någon att titta med.
    Melodifestivalen kan han däremot kolla på om jag ber honom, han skulle hellre göra annat men "står ut" för min skull.

• SandyL

haha min sambo gör likadant

Mamasnest skrev 2008-02-12 22:09:46 följande:
  • Mamasnest

Ha ha, första året min sambo bodde i Sverige försökte jag förklara hur viktigt det är med Melodifestivalen. Efter 30 minuter hade han en förtvivlad blick och ansåg att han hade kastat bort 30 viktiga minuter i sitt liv. Efter det ser ingen förutom sonen på Melodifestivalen här hemma. Åtminstone inte om sambon är hemma.

Trebarnsmamma på heltid
  • tinna

Min man och jag kollar ihop på både let's dance och melodifestivalen Fast de fredagar han är hemma kollar vi på  På spåret första timman (tyvärr). Fast jag gillar det också och det är abra två avsnitt kvar så det är rätt ok ändå

I tried to live alone, but lonley is so lonley alone
  • wihoo

nää, let´s dance är ingen höjdare. annat vare med floorfiller, med lite action! :)

• tinna
    wihoo skrev 2008-02-13 09:44:50 följande:
    nää, let´s dance är ingen höjdare. annat vare med floorfiller, med lite action! :)
    Det är verkligen ett program jag saknar också!
    I tried to live alone, but lonley is so lonley alone
Svar på tråden Let`s dance 2008