• Kaxmaja

Let`s dance 2008

Välkomna att vrida och vända på ALLT som händer i och omkring let`s dance.
    Ikväll börjar det med ett Let`s dance bjuder upp program

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Grodan ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-14 22:02
    NY TRÅD

www.familjeliv.se/Forum-5-156/m30713808.html
  • Svar på tråden Let`s dance 2008
  • elegi
    emzemz skrev 2008-02-10 23:19:04 följande:
    Ta tillbaka Agneta Sjödin!!
    håller oxå med, det vore bättre
    Alexandra 7 år (astma & laktos), Sebastian 4½ år (astma,laktos,soja,ägg)
  • Squeezetoy

Ja, nu är ju inte David min favorit TV-personlighet direkt men han är ju bra myyyyycket bättre än Jessica. Men Agneta är inte mycket bättre än Jessica enligt mig. De har en del likheter faktiskt, riktigt fåniga kommentarer samt att båda har rätt usel hållning.

Vet inte hur många gånger jag störde mig på agneta när hon hade vissa kläder på sig som hade kunnat vara fina om hon inte hade stått dår som en hösäck. Jag hade velat ha t ex Linda Isaksson, hon har i alla fall personlighet och charm.

• Easanonna
    Squeezetoy skrev 2008-02-11 10:41:21 följande:
    Ja, nu är ju inte David min favorit TV-personlighet direkt men han är ju bra myyyyycket bättre än Jessica. Men Agneta är inte mycket bättre än Jessica enligt mig. De har en del likheter faktiskt, riktigt fåniga kommentarer samt att båda har rätt usel hållning.Vet inte hur många gånger jag störde mig på agneta när hon hade vissa kläder på sig som hade kunnat vara fina om hon inte hade stått dår som en hösäck. Jag hade velat ha t ex Linda Isaksson, hon har i alla fall personlighet och charm.
    Stackarna kan ju inte hjälpa att dom blivit skapta så tyvärr
    Mormortill3
  • Mamasnest

Det är väl bara att sträcka lite på sig, tjatade inte deras mammor om det när de var tonåringar tro? Det gjorde min mamma.

Trebarnsmamma på heltid
  • Featherboah

Inte för att det har med saken att göra, men det där med dålig hållning. Finns hundra olika orsaker till det (jag t.ex som har skolios och därför dålig hållning, blir riktigt ledsen av att läsa här hur fult det är när jag jobbar på att försöka må bättre i min självkänsla).

Jag vet att ni inte menar någonting illa, men tänk på vad ni skriver. Folk ser olika ut, that's it. Inte hela världen.

sunburn.blogg.se - En 17-årings blogg om allt och ingenting.
  • Mamasnest
    Featherboah skrev 2008-02-11 12:51:00 följande:
    Inte för att det har med saken att göra, men det där med dålig hållning. Finns hundra olika orsaker till det (jag t.ex som har skolios och därför dålig hållning, blir riktigt ledsen av att läsa här hur fult det är när jag jobbar på att försöka må bättre i min självkänsla). Jag vet att ni inte menar någonting illa, men tänk på vad ni skriver. Folk ser olika ut, that's it. Inte hela världen.
    Förlåt, det var verkligen inte min menning att göra någon ledsen.
    Trebarnsmamma på heltid
  • mintchocolate

Jag tycker Jessica verkar vara en bra programledare, men jag stör mig på att det ska vara så sexfixerat hela tiden. K-P är en sexmaskin. Hallå, han kanske inte vill bli kallad det. Skulle inte jag viílja bli i alla fall.

Agneta Sjödin har jag alltid gillat, synd att hon slutade.
    Någon mer jag saknar i rutan är Kristin Kaspersen. Vart har hon tagit vägen?

Och för er som är så unga och varken sett Mi Ridell eller Kristin Kaspersen (känner mig ju lastgammal med mina 27 år ibland ) så är hon Lill-Babs dotter. Hon har varit programledare.

• elegi

Måste oxå skriva lite om det här med hållningen:
    Tycker inte heller att man kanske kan tycka att det är det största problemet med vare sig Jessica eller Agneta, kan ju faktiskt finnas orsaker till att hållningen inte är perfekt, emn den kanske är så bra som är möjligt för dom, för min del får dom ha hur dålig hållning dom vill, men jag tycket att stylisterna (för det måste dom väl ändå ha?) borde kunna lyfta fram kläder där hållningen inte är lika tydlig. Där kan jag däremot klaga, vissa kläder som Agneta hade såg rent ut sagt förskräckliga ut på henne och då mena r jag med  framförallt hållningen borde dom inte vilja att det ska se fint ut och då välja kläder som inte framhåller den sämre hållningen. Sen tycker jag oxå (nu när jag ändå är igång och tycker så himla mycket ) attJessica faktiskt skulle kunna tänka sig för vad och framförallt hur hon säger saker, on har i programmets hittills 5 program slängt ur sig både det ena och det andra konstiga och mindre snälla/trevliga sakerna. Men hey jag är inte heller perfekt men å andra sidan syns jag inte i tv varje fredag kväll på bästa sändningstid heller.

Alexandra 7 år (astma & laktos), Sebastian 4½ år (astma,laktos,soja,ägg)
  • Kaxmaja

Hållningen struntar jag i. Men jag tycker hon säger helt skumma saker hela tiden. Hon fintar bort sig själv.

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Grodan ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Squeezetoy

mintchocholate, vill du se kristin så ska du se tv4:as nyhetsmorgon. Där håller hon till numera (och emellanåt skämmer ut sig men det är ju min åsikt, hon framstår inte alltid som speciellt smart, framförallt i mer seriösa intervjuer). Sen kan man läsa hennes krönikor i tidningen FamilyLiving. Fast hon är ingen lysande krönikör och det är jag i alla fall inte ensam om att tycka. Läs här: mariakoden.blogg.se/1191620718_lite_av_varje.html

Sen, med hållningen. Jag har då rakt ingen perfekt hållning heller och jag tycker inte hållningen är fult eller så. Mer som elegi sa, det är dålig styling helt enkelt. Tycker faktiskt mest synd om den som designat kläderna och förmodligen vill ha de presenterade på ett betydligt bättre sätt. Samt för de själva att det blir mycket uppenbart.
    Som programledare hade de för min del fått vara puckelryggiga om de vore bra på det dom gjorde vilket jag inte tycker att varken Jessica eller Agneta är. Men jag påstår inte att jag själv är bättre på något sätt.

Svar på tråden Let`s dance 2008