• Kaxmaja

Let`s dance 2008

Välkomna att vrida och vända på ALLT som händer i och omkring let`s dance.
    Ikväll börjar det med ett Let`s dance bjuder upp program

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Grodan ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-14 22:02
    NY TRÅD

www.familjeliv.se/Forum-5-156/m30713808.html
  • Svar på tråden Let`s dance 2008
  • mintchocolate

Jag gillar Kristin Kaspersen, tycker hon verkar vara en härlig tjej.
    Vad jag tycker om det som stod i bloggen ska jag hålla för mig själv, men jag tror jag skulle gilla henens krönikor. För mig är ingen för präktig. Roligt att hon trivs med livet!

Fast nu är vi (jag) långt utanför ämnet.

• rshanna

Oj vilken diskussion de har blivit om hållning och om Jessica!!

• Kaxmaja

Vilka danser e de på fredag???

• Squeezetoy

mintchocolate, jag håller förresten fullständigt med om sexfixeringen. Störde mig rejält på att Jessica öppnade upp Mattes skjorta t ex "för att fiska röster". Han har kanske inte alls någon lust att visa bröstet extra mycket av den anledningen. Hade man gjort något ens liknanade mot en tjej hade det direkt uppfattats som mycket stötande, men jag tycker det är stötande och onödigt nu med och har faktiskt inte mycket med tävligen att göra. Röstar man bara för att någon har en snygg bringa är lite knasigt i mina ögon. Visst är det show och inte bara dansen som räknas hela tiden, men det är ju framförallt en personlighet man vill fortsätta att se, inte bara ett knippe muskler. Sen är det ju bra om personen visat någon kväll att han/hon faktiskt kan dansa också. T ex skulle jag aldrig i livet har röstat på peppe eller brandeby, men t ex KP (som visat sig inte helt kass på dansgolvet) skulle jag kunna rösta på även om han inte är den bästa dansaren om det kan betyda att någon tråkigare person åker ut.

OT angående präktighet, hon får vara precis så präktig hon vill (jag är för f*n äckelpräktig med i vissa hänseenden), tala om det med, men hon kunde ju skriva bättre för det. En krönika ska ha något som biter tag lite, efter Kristins krönika känner man sig mest blasé. Som att det har varit slöseri med tid att läsa den.

• emzemz

Hållning, Agneta och hon som är nu, Jessica! Inte ens reflekterat över den hos någon av ovannämnda!

• Miew
    Kaxmaja skrev 2008-02-11 17:48:59 följande:
    Vilka danser e de på fredag???
    cha cha och vals
    Viggo & Grys mamma
  • mintchocolate

Squeezetoy

Konstigt att det är så sexfixerat egentligen, då det är ett familjeprogram. Hon klämde ju Hellenius på baken också, men det kanske var uppgjort.

Jag kommer alltid gilla Kristin, speciellt efter "Uppdraget" som mormor och jag satt klistrade vid när jag var tonåring, men alla kan inte gilla alla.
    Då vet jag i alla fall vart hon tagit vägen och eftersom hon är på TV4 kanske hon blir programledare för Let´s Dance en dag.

Var ju tvungen att lägga till det sista, vill inte vara alltför OT

• rshanna
    Miew skrev 2008-02-11 18:51:58 följande:
    cha cha och vals
    Åh vad kul att de ska danska cha cha.. Vals har jag dock tröttnat på lite.. Vill ha lite fart jag!!
    LÄNGTAR TILL FREDAGEN!!
  • Pyff

Till alla som klagar på Jessica, ni måste väl hålla med om att ALLT är bättre än Agneta Sjödin!!!
    Fast det bästa hade ju varit Renée Nyberg! Tänk vad mysigt...........med det äkta (typ)paret David och Renée!

Pyff på er!
  • Kaxmaja
    Pyff skrev 2008-02-12 16:34:41 följande:
    Till alla som klagar på Jessica, ni måste väl hålla med om att ALLT är bättre än Agneta Sjödin!!! Fast det bästa hade ju varit Renée Nyberg! Tänk vad mysigt...........med det äkta (typ)paret David och Renée!
    Jag gillar Agneta
Svar på tråden Let`s dance 2008