• Kaxmaja

Let`s dance 2008

Välkomna att vrida och vända på ALLT som händer i och omkring let`s dance.
    Ikväll börjar det med ett Let`s dance bjuder upp program

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Grodan ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-14 22:02
    NY TRÅD

www.familjeliv.se/Forum-5-156/m30713808.html
  • Svar på tråden Let`s dance 2008
  • Linda Maria

Är det nån som ringer in o röstar?.. Det gör jag aldrig, tror jag är lite snål

• Kaxmaja
    Linda Maria skrev 2008-02-22 22:29:49 följande:
    Är det nån som ringer in o röstar?.. Det gör jag aldrig, tror jag är lite snål
    kan inte. Men annars hade jag nog gjort de
  • Moll

Kerplunk; grattis!!

Angelzezzan; ok! men det blir ändå igångsättning, dvs vaginal förlossning? Jag blev igångsatt fem dagar innan BF, men då pga för lite vatten inne hos prinsessan. Var dock redan 3 cm öppen och hade haft smärtsamma förvärkar sen v 24, hyfsat regelbundna de sista 10 dagarna så kroppen var rätt redo. Slapp gelé och så, de tog hål på hinnorna direkt och så satte det fart. Fick dock värkst. dropp efter några timmar - aj aj AJ. Men mars alltså, då var jag inte helt ute och cyklade iaf. Lycka till!

• ict

GRATTIS!!!

Kerplunk skrev 2008-02-22 22:20:23 följande:
    Kikar in här. Längesen ju! Men kom lite förlossning och bebis emellan...Ikväll åker Mi eller Matte ut!
  • Kaxmaja
    Moll skrev 2008-02-22 22:30:24 följande:
    Kerplunk; grattis!! Angelzezzan; ok! men det blir ändå igångsättning, dvs vaginal förlossning? Jag blev igångsatt fem dagar innan BF, men då pga för lite vatten inne hos prinsessan. Var dock redan 3 cm öppen och hade haft smärtsamma förvärkar sen v 24, hyfsat regelbundna de sista 10 dagarna så kroppen var rätt redo. Slapp gelé och så, de tog hål på hinnorna direkt och så satte det fart. Fick dock värkst. dropp efter några timmar - aj aj AJ. Men mars alltså, då var jag inte helt ute och cyklade iaf. Lycka till!
    Japp vaginal förlossning.
  • ict

Neee...jag ringer inte...fattig studerande ju...

• Kaxmaja

Tycker faktiskt Linda var tråkig idag

Oj oj undra vem som åker ut

• Kaxmaja

Har de verkligen haft teman förut????

• Moll

vill ha kvar matte och carin men tror att dom kan åka...

Svar på tråden Let`s dance 2008