• Kaxmaja

Let`s dance 2008

Välkomna att vrida och vända på ALLT som händer i och omkring let`s dance.
    Ikväll börjar det med ett Let`s dance bjuder upp program

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Grodan ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-14 22:02
    NY TRÅD

www.familjeliv.se/Forum-5-156/m30713808.html
  • Svar på tråden Let`s dance 2008
  • giftgrodan
    ludenben skrev 2008-03-07 22:38:05 följande:
    synd att inte danny åkte ut... han ska inte va kvar. Men knäppt. Hur dålig KarlPetter än är blir han kvar.... mycket mysko.
    Lite som Danny förra veckan
  • MaijaO

Matte och K-P borde ju åkt för länge sedan. före både Rickard och Linda så det var på tiden att en av dem försvann.

• Bevabus

Fast nu tycker jag jättesynd om Danny
    Nu kommer han känna sig skyldig igen, som att det är hans fel att Matte åkte ut...eftersom att hans fans är så lojala och Matte inte riktigt har samma tur..

• emzemz

Om inte KP åker nästa vecka är det något som är fel för han är den som är sämst av de som är kvar. Så synd att Linda åkte före honom!

• ludenben

Typ men han har väl med massa beundrare där hemma i tvsoffan som tycker att en grisbonde som dansar är görsexigt hur dålig han är är

giftgrodan skrev 2008-03-07 22:39:12 följande:
    Lite som Danny förra veckan
  • giftgrodan
    Bevabus skrev 2008-03-07 22:40:26 följande:
    Fast nu tycker jag jättesynd om Danny Nu kommer han känna sig skyldig igen, som att det är hans fel att Matte åkte ut...eftersom att hans fans är så lojala och Matte inte riktigt har samma tur..
    Nä, det tror jag knappast :P
  • Bevabus

tror du inte?
    han kände sig ju jätteskyldig sist när Linda åkte ut, för han visste att hon var bättre än honom. han är ju självklart glad över att vara kvar! men han känner säkert inte att han förtjänar det. men han tar vara på chansen att göra ett bättre jobb varje vecka i allafall.

giftgrodan skrev 2008-03-07 22:42:14 följande:
    Nä, det tror jag knappast :P
  • giftgrodan

hehe, jag är nog bara lite avogt inställd till honom Nå, hursomhelst... han kom ju tvåa från slutet idag fast han hade näst högst poäng, så han behöver ju inte känna sig skyldig.

• MaijaO

Han känner nog inte samma sak om Matte.

Bevabus skrev 2008-03-07 22:44:40 följande:
    tror du inte?han kände sig ju jätteskyldig sist när Linda åkte ut, för han visste att hon var bättre än honom. han är ju självklart glad över att vara kvar! men han känner säkert inte att han förtjänar det. men han tar vara på chansen att göra ett bättre jobb varje vecka i allafall.
  • Sanna här

KP är årets Brandeby, fast ännu värre, han åker aldrig ur

Svar på tråden Let`s dance 2008