• Kaxmaja

Let`s dance 2008

Välkomna att vrida och vända på ALLT som händer i och omkring let`s dance.
    Ikväll börjar det med ett Let`s dance bjuder upp program

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Grodan ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-14 22:02
    NY TRÅD

www.familjeliv.se/Forum-5-156/m30713808.html
  • Svar på tråden Let`s dance 2008
  • Bevabus

Hur visste du att den klubben existerar!?
    Vi håller redan på att trycka upp tröjorna med trycket "Dannys' angels" ju

haha skoja :P

emzemz skrev 2008-03-07 20:35:24 följande:
    Måste vara riktigt svårt att dansa paso, jobba mot sig själv och få det att gå ihop på ett bra sätt? Klurigt värre ju! Beverly, hehe det kanske finns en plats i Dannys fanclub? "Dannys angels" *fniss*
  • Mamma Lamm
    Bevabus skrev 2008-03-07 20:34:04 följande:
    Oj! förvånande poäng ifrån juryn till Danny efter den kritiken, men jag är glad såklart vafan..det känns som att jag sitter här o pratar med mig själv :P haha
    Haha, ja, det var hemskt vilken monolog det blev. Jag är här i alla fall! :-
  • Bevabus

*Hoppas hoppas hoppas att Tinas päls inte är äkta*

(Stark kämpe för djurens rätt och inte ens goa Tina kommer undan )

• emzemz

Hihi Kanske skulle sitta med en egen flagga och vifta med varje gång man ser hans nuna i rutan?

Just ja, är heller inget större fan av Tony så jag gråter inte om han åker.. samma där att jag gillar Annika, hennes peppiga personlighet

• giftgrodan

slowfox ser så skumt ut, varför ska man titta så långt ifrån varandra som det bara är möjligt?

• HimmelochHelvete

faaaaaaaaaaaan jag missade tina här nu, vad hände???

satt insjunken på nån internetsida hahaha

snart kommer mina favvosar iaf Tony o KP

• emzemz

Haha! Var det slowfox? Jamen då måste hon ju ha en räv-rev runt halsen

(såna skämt lever jag läänge på hur roliga som helst! Av någon anledning är jag lite ensam om dem! )

• Bevabus

hahah :P jag är dansare själv och tycker det är en härlig dans^^ jag dansar inte det profitionellt (jag tror inte en människa i hela världen vet hur man stavar det ordet ) men har prövat på det. Så jag gillar den man känner sig ståtlig och vacker när man lutar sig bak sådär, för det krävs mycket ryggmuskler

giftgrodan skrev 2008-03-07 20:39:15 följande:
    slowfox ser så skumt ut, varför ska man titta så långt ifrån varandra som det bara är möjligt?
Svar på tråden Let`s dance 2008