• Kaxmaja

Let`s dance 2008

Välkomna att vrida och vända på ALLT som händer i och omkring let`s dance.
    Ikväll börjar det med ett Let`s dance bjuder upp program

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Grodan ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-14 22:02
    NY TRÅD

www.familjeliv.se/Forum-5-156/m30713808.html
  • Svar på tråden Let`s dance 2008
  • Squeezetoy

Ja, om inte annat så förtjänar ju verkligen Tobbe att få vinna. Han har ju tagit sig långt båda gångerna tidigare, men inte hela vägen till final. Jag hoppas nog att Tina vinner, hon och tony är dom som det ska stå emellan i alla fall.

• Ramonas

Jag kollar på reprisen nu å måste bara lägga in en liten grej...

Eros sjöng han playback??

• sjuttiosexan
    Ramonas skrev 2008-03-09 13:00:51 följande:
    Jag kollar på reprisen nu å måste bara lägga in en liten grej...Eros sjöng han playback??
    Ja det kändes lite så...
    Hejja Krumeluren!
  • Bevabus

Jupp..han mimade...det syntes löjligt tydligt. Han tog bort mikrofonen från munnen flera gånger medan hans röst fortfarande lät lika starkt...synd!

Ramonas skrev 2008-03-09 13:00:51 följande:
    Jag kollar på reprisen nu å måste bara lägga in en liten grej...Eros sjöng han playback??
  • sjuttiosexan
    Squeezetoy skrev 2008-03-09 12:57:26 följande:
    Ja, om inte annat så förtjänar ju verkligen Tobbe att få vinna. Han har ju tagit sig långt båda gångerna tidigare, men inte hela vägen till final. Jag hoppas nog att Tina vinner, hon och tony är dom som det ska stå emellan i alla fall.
    Ja det gör han verkligen! Jag håller med dig, Tina och Tony i final
    Hejja Krumeluren!
  • emzemz

Japp.. men det tänkte jag inte alls på när jag såg det i fredags!

• sjuttiosexan
    Bevabus skrev 2008-03-09 13:09:22 följande:
    Jupp..han mimade...det syntes löjligt tydligt. Han tog bort mikrofonen från munnen flera gånger medan hans röst fortfarande lät lika starkt...synd!
    Hahaa! Jag trodde bara det var jag som inbillade mig! Cool
    Hejja Krumeluren!
  • Ramonas
    sjuttiosexan skrev 2008-03-09 13:08:05 följande:
    Ja det kändes lite så...
    Bevabus skrev 2008-03-09 13:09:22 följande:
    Ja, det var därför jag reagerade.. hahaha Löjligt, att han skulle göra det...
  • Ramonas

Men fy fan??? Hur fasiken kunde dom åka ur??????????? Svenska folket, sluta ringa å rösta på DANNY! Han e inget bra...

• Emerald88

Tyvärr tittar ju för många tonåringar på Let's Dance, och det är ju det som gör att "flickfavoriten" Danny blir kvar även fast han dansar som en jäkla kratta.

Svar på tråden Let`s dance 2008