• Kaxmaja

Let`s dance 2008

Välkomna att vrida och vända på ALLT som händer i och omkring let`s dance.
    Ikväll börjar det med ett Let`s dance bjuder upp program

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Grodan ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-14 22:02
    NY TRÅD

www.familjeliv.se/Forum-5-156/m30713808.html
  • Svar på tråden Let`s dance 2008
  • emzemz

Hm, mitt godis ikväll består av en syndigt god kladdkaka! Sen finns det ju även ostbågar i skafferiet som är inhandlat till imorrn om det skulle krisa sig Skulle ju sluta efter nyår med sånt, men så var det bakissöndag=godis.. Nu har det ju varit melodifestival, Let's dance.. Men efter Påsk, då jämarns!

• Bevabus

Hm..gillar inte Marias försök att ha löshår...
    Men jag gillar ju inte henne som person heller. Försöker alltid va orolig men det funkar inte.

• Bevabus

ÅHH! Ser nu att det är Alcazar som ska uppträda ikväll, JJJJJJJJJAAAAAAAAAAAA!!

• Kaxmaja

NU är jag här. var KP bra??? Missade då jag stod i køket och slängde ihop en kladdkaka.

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • emzemz

Gillar Davids diss av hennes hår, du kan ju agera som häst! Men hon har i mina ögon bättrat till sig, pallade henne inte alls i början men nu känns hon lite mer mjukare

Saknar Magnus i Alcazar! (som jag är hemligt förälskad i, men säg det inte till nån!! )

• Bevabus

njaa..
    jag blev inte alls lika underhållen som juryn sa att dom blev. dessutom så stör jag mig hans hållning...tycker inte alls han ska vara kvar.
    men juryn gillade det tydligen..:P haha

Kaxmaja skrev 2008-03-14 20:15:49 följande:
    NU är jag här. var KP bra??? Missade då jag stod i køket och slängde ihop en kladdkaka.
  • Kaxmaja
    emzemz skrev 2008-03-14 20:16:54 följande:
    Gillar Davids diss av hennes hår, du kan ju agera som häst! Men hon har i mina ögon bättrat till sig, pallade henne inte alls i början men nu känns hon lite mer mjukare Saknar Magnus i Alcazar! (som jag är hemligt förälskad i, men säg det inte till nån!! )
    jag saknar oxå magnus han e grym
  • Kaxmaja
    giftgrodan skrev 2008-03-14 20:19:42 följande:
    ni får slå över till Så ska det låta då, han är med där
    spelar in de ska se imorgon
  • Bevabus

Jag såg Alcazar-konserter två gånger när alla fyra var med och jag avgudade dom!! Dom var så otroligt söta, jordnära och varma när vi väntade på autografer (båda gångerna hehe). Även fast jag var alldeles för blyg för att prata med dom Dom stannade båda gångerna ända tills varenda person hade fått autografer Älskar dom fortfarande men tråkigt när det inte är dom fyra. Dom var ju verkligen den ultimata gruppen!!

Svar på tråden Let`s dance 2008