• Kaxmaja

Let`s dance 2008

Välkomna att vrida och vända på ALLT som händer i och omkring let`s dance.
    Ikväll börjar det med ett Let`s dance bjuder upp program

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Grodan ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-14 22:02
    NY TRÅD

www.familjeliv.se/Forum-5-156/m30713808.html
  • Svar på tråden Let`s dance 2008
  • morsa06

hade en halvvåt dröm om Danny inatt! Tycker inte att han är så speciell egentligen så jag fattar inte att han var så upphetsande i drömmenRäcka ut tungan

Drömde att jag bara låg ovanpå honom och kramades, inget mer, men shit va han va läcker i drömmen..

Lite OT, var bara tvungen att skriva det eftersom han är med i Let´s dance

• Kaxmaja
    morsa06 skrev 2008-03-14 12:06:55 följande:
    hade en halvvåt dröm om Danny inatt! Tycker inte att han är så speciell egentligen så jag fattar inte att han var så upphetsande i drömmenDrömde att jag bara låg ovanpå honom och kramades, inget mer, men shit va han va läcker i drömmen..Lite OT, var bara tvungen att skriva det eftersom han är med i Let´s dance
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • mintchocolate

Eller nej förresten, Linda har glömt bort att hon ska prata i radio idag, så det blir nog inget.

• morsa06
    giftgrodan skrev 2008-03-14 12:28:30 följande:
    usch, en mardröm då!
    om det är mitt inlägg du syftar på så var den faktiskt riktigt mysig Fast bara i drömmen var han mysig, tycker som sagt inte att han är speciellt läcker i verkligheten!
  • giftgrodan

Jag hoppas verklgien att Danny eller K-P åker ut idag, och den andre av dem nästa vecka. Tina och Tony i final!
  • morsa06

KarlPetter är ungefär som Lasse Brandeby var. Värdelös på dansa men alla vill se honom ändå! Han lär nog åka snart tror jag!

Jag tror att det bli Tony Rickardsson som tar hem segern!

• morsa06
    Laloo skrev 2008-03-14 13:16:05 följande:
    Hejja Tony!!
    ja, han är ju för go´han!
Svar på tråden Let`s dance 2008