• Kaxmaja

Let`s dance 2008

Välkomna att vrida och vända på ALLT som händer i och omkring let`s dance.
    Ikväll börjar det med ett Let`s dance bjuder upp program

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Grodan ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-14 22:02
    NY TRÅD

www.familjeliv.se/Forum-5-156/m30713808.html
  • Svar på tråden Let`s dance 2008
  • emzemz

Tobias aka Ådern? Nää.. han är väl hur mysig som helst.. *hihi*

Gah! Skrattet avslöjade honom!!

• Bevabus

Jag tycker Tobias har sjukt snygga armmuskler och en jättemysig personlighet.
    Men hans utseende och skratt är verkligen för mycket :P haha

• xxmeyaxx

Ne, inte ådern. Tycker han är.. tafsande Fundersam
    både på Tina och Anna förra säsongen.

Extra hjärna efter att man fött barn? My ass! Skulle mer tro att den satt sig i tuttarna.
  • Kaxmaja
    xxmeyaxx skrev 2008-03-14 20:39:46 följande:
    Ne, inte ådern. Tycker han är.. tafsande både på Tina och Anna förra säsongen.
    Ja men de e han. Han e på hela tiden, tycker dock han blivit lite bättre faktiskt
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Bevabus

tafsande håller jag inte med om..du skulle se hur det ser ut på RIKTIGA danstävlingar då skulle du nog få hålla för ögonen under vissa rutiner :P hahaha
    men allt handlar ju bara om att tjejerna litar på honom så mycket att dom tillåter att han tar sådär. det är det dans handlar om att våga.

tafasr gör han inte..

xxmeyaxx skrev 2008-03-14 20:39:46 följande:
    Ne, inte ådern. Tycker han är.. tafsande både på Tina och Anna förra säsongen.
  • Kaxmaja
    Bevabus skrev 2008-03-14 20:41:33 följande:
    tafsande håller jag inte med om..du skulle se hur det ser ut på RIKTIGA danstävlingar då skulle du nog få hålla för ögonen under vissa rutiner :P hahahamen allt handlar ju bara om att tjejerna litar på honom så mycket att dom tillåter att han tar sådär. det är det dans handlar om att våga.tafasr gör han inte..
    Jag ,menar inte under dansen utan mellan lixom i intervjuerna och då
  • emzemz

Anna hade nog de flesta karlar svårt att hålla tassarna ifrån, vilken kropp! Och hon hade ju "just" fått barn dessutom.. Morr, tänk om man själv fick tillbaka en fin kropp efter förlossning som hon..

• Kaxmaja
    emzemz skrev 2008-03-14 20:42:50 följande:
    Anna hade nog de flesta karlar svårt att hålla tassarna ifrån, vilken kropp! Och hon hade ju "just" fått barn dessutom.. Morr, tänk om man själv fick tillbaka en fin kropp efter förlossning som hon..
    Jag har skit fin kropp. Fick ju barn för en vecka sedan Hmmmm oj jag drömde visst. Kroppen kan jag glømma ett tag
  • Bevabus

1. Förstå var omvandlingsmaskinen ett dåligt sätt att dryga ut tiden på.

2. Sen vart det rätt farligt då små barn kan få för sig att stoppa in papper i mikron så det börjar brinna.

3. Sen vart det roligt

Svar på tråden Let`s dance 2008