• Kaxmaja

Let`s dance 2008

Välkomna att vrida och vända på ALLT som händer i och omkring let`s dance.
    Ikväll börjar det med ett Let`s dance bjuder upp program

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Grodan ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-14 22:02
    NY TRÅD

www.familjeliv.se/Forum-5-156/m30713808.html
  • Svar på tråden Let`s dance 2008
  • sjuttiosexan
    Emerald88 skrev 2008-01-18 22:55:41 följande:
    Tony och Annika tycker jag bäst om.
    Då är vi två!
  • sjuttiosexan

Eller Matte och Carin. Eller Daniel och Linda. Eller Danny och Malin. Eller...

• NeA 84

ja missade hela programmet...såg bara när uffe åkte ut
    hade en son som vägrade stanna i sängen å bara sprang runt runt å hade roligare än vad jag hade....om ni fattar

Adam 020715 ♥041126 Gabriel 051130
  • Maddiss

Linda och Daniel kanske. Eller Tony och Annica..

Jag är fortfarande mest förbluffad över Jessicas klänning, passade inte hennes hållning och figur precis.

• Erika

Nä visst var hennes klänning hemsk, den fick hennes kropp att se så ful ut. Jag har för mig att hon är rätt snygg men i den klänningen.....huga.

• hannasmantan

Klänningen var ju snygg jämfört med frissan!! Det såg ut som en peruk som satt på fel håll....

• Maddiss

Klänningen som sådan var väl ok, men hon är väl inte så vältränad utan har mer dålig hållning. Har väl de flesta tjejer som fått barn kanske, men då är det roligare att ha något som döljer det

• Squeezetoy

Det var skönt att Uffe åkte, men nästa gång är det dags för Tilde. Hon verkade så bortkommen där ute på dansgolvet igår.

Tyckte det var roligt att det gick så bra för Tina, jag hade nog inte riktigt trott att han skulle vara bra på dans. Sen är det ju faktiskt så att det är många den här omgången som kan, eller är riktigt duktiga. Jag har nog inte några direkta favoriter än, Linda och Daniel eller Tony och Annika kanske. Tony är definitivt en positiv överraskning.

• Kerplunk

Är det ingenstans man kan se juryns kommentarer? Tycker synd att på klippen på tv4. se är det bara själva dansen med..

Nåt som inte var IKEA, nåt som inte hade lösningen i kanten.
Svar på tråden Let`s dance 2008