• Kaxmaja

Let`s dance 2008

Välkomna att vrida och vända på ALLT som händer i och omkring let`s dance.
    Ikväll börjar det med ett Let`s dance bjuder upp program

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Grodan ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-14 22:02
    NY TRÅD

www.familjeliv.se/Forum-5-156/m30713808.html
  • Svar på tråden Let`s dance 2008
  • snöfall

jag har också svårt för Dilba.. vet inte varför... Karl Petter är charmig, men linda o daniel och tony o hans danspartner tycker jag är duktiga

• Freida

Nej, tycker Dilba e härlig... lite flamsig kanske... men jag gillat att hon verkar vara sig själv å skämta lite

• Pyff
    snöfall skrev 2008-01-20 11:06:26 följande:
    jag har också svårt för Dilba.. vet inte varför... Karl Petter är charmig, men linda o daniel och tony o hans danspartner tycker jag är duktiga
    Dilba är så trååååkig, därför tycker JAG inte om henne.........
    Pyff på er!
  • Lisa1976

byt ut almenäs. Hennes intervjuer är tråkiga och platta. Hon har en hållning som min farfar. Hur ser hon ut i håret egentligen? Och vilken fruktansvärt missklädsam klänning hon hade i fredags! Det är väl inte hon som stylar henne, men hon måste väl ha nåt att säga till om?

• Kaxmaja
    Lisa1976 skrev 2008-01-20 17:17:23 följande:
    byt ut almenäs. Hennes intervjuer är tråkiga och platta. Hon har en hållning som min farfar. Hur ser hon ut i håret egentligen? Och vilken fruktansvärt missklädsam klänning hon hade i fredags! Det är väl inte hon som stylar henne, men hon måste väl ha nåt att säga till om?
    Ja vi e fler som tyckewr likadant
  • äiti

jag har missat vem det var som åkte ut i fredags?????

• SandyL

Uffe åkte ut, tyckte synd  om han på nåt sätt..

äiti skrev 2008-01-20 20:10:41 följande:
  • Kaxmaja
    äiti skrev 2008-01-20 20:10:41 följande:
    UFFE
  • Enkiteng

Går det att fixa rubriken ("Let's" istället för "Let`s")? Den dyker inte upp om man söker på "Let's Dance... så jag fick söka på Uffe Larson istället!

Lite trist på sätt och vis att han åkte ut, det roligaste är ju när någon som är kass i början utvecklas och till slut blir riktigt bra! Fast jag får ju medge att det var helt rättvist. Konstig koreografi också, det kändes som om Uffe bara hasade runt i bakgrunden och gjorde görenkla steg som inte ens han skulle kunna misslyckas helt med, medan tjejen dansade häcken av sig runt om för att dölja vad Uffe (inte) gjorde.

Svar på tråden Let`s dance 2008