• Kaxmaja

Let`s dance 2008

Välkomna att vrida och vända på ALLT som händer i och omkring let`s dance.
    Ikväll börjar det med ett Let`s dance bjuder upp program

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Grodan ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-14 22:02
    NY TRÅD

www.familjeliv.se/Forum-5-156/m30713808.html
  • Svar på tråden Let`s dance 2008
  • Pyff
    elektra1 skrev 2008-01-21 16:45:10 följande:
    han var dåligast. men jag kunde inte låta bli att tycka lite synd om honom.Men jag är så blödig. tycker synd om förlorare
    Tycker inte alls synd om honom efter alla puckade grejer han sagt till pressen.......
    Pyff på er!
  • Anna2barn
    Ramonas skrev 2008-01-22 04:46:51 följande:
    hrrrm...Gissa vem som har svarat mig på FB????DANIEL DA SILVA! hahahaJisses det trodde jag inte....
    Vad skrev han då?
  • Ramonas
    Anna2barn skrev 2008-01-22 10:55:19 följande:
    Vad skrev han då?
    HAn tackade, å så ett kram... Det skrev inte ens jag hahah

Så gulligt av han... Men sen så skriver han väl så till alla...??
  • Squeezetoy

Kul att Daniel svarade på Facebook. Gissar att han förmodligen får rätt många meddelanden från folk. Men han vårdar väl sina fans kan jag tänka.

Jag tror att Uffe trodde han skulle bli årets Brandeby. Så blev har lite sur och besviken när det inte blev så. Sen tyckte han ju att juryn var taskig emot honom med dumma kommentarer efter sändning samt att alla kramar från de medtävlande var falska. Men vad hade han väntat sig? Det är ett program där någon åker ut varje vecka, han var överlägset sämst på att dansa, ska de andra då hoppas på att någon annan åker ut? Dessutom är väl alla andra lättade och glada för att de får stanna kvar.

Angående juryn kommentarer var det väl bl a Dermot som tyckte att uffe hånade danssporten med sina grimaser mm. Men det är ju bättre då att konfrontera varandra, prata om vad man egentligen menar och tycker. Uffe kanske inte skulle vara lite arg om han faktiskt tog till sig av kritiken och varför de ger just den kritiken.

• Ramonas
    Squeezetoy skrev 2008-01-22 18:27:38 följande:
    Kul att Daniel svarade på Facebook. Gissar att han förmodligen får rätt många meddelanden från folk. Men han vårdar väl sina fans kan jag tänka.
    Ja, så tänker jag med...

Men det var ju kul att han svara iaf..

Å avsluta med en kram... det ni.. haha
  • Kerplunk

Nu är det väl dags att ladda upp för veckans program? Känns som veckan gått väldigt fort så skippar nog godiset imorron! Blir ju alldeles för ofta... Fundersam

Nåt som inte var IKEA, nåt som inte hade lösningen i kanten.
  • Kaxmaja
    Kerplunk skrev 2008-01-24 11:37:50 följande:
    Nu är det väl dags att ladda upp för veckans program? Känns som veckan gått väldigt fort så skippar nog godiset imorron! Blir ju alldeles för ofta...
    Shit ja de e ju imorgon ju. Oj oj ja veckan går verkligen fort.
    En elektriker kommer hit imorgon och ska fixa lite med vårt värmegolv. Han kommer kl 19 hoppas de går fort annars blir jag galen. Kan ju inte missa lets dance och FLsnack lixom
  • snöfall

kommer det inget program annat än på fredagar? har för mig att det förra gången kom ett lets dance avsnitt på onsdagen... alltså som man fick se när de övade o så...eller e det ja som drömmer

• Kaxmaja
    snöfall skrev 2008-01-24 11:46:03 följande:
    kommer det inget program annat än på fredagar? har för mig att det förra gången kom ett lets dance avsnitt på onsdagen... alltså som man fick se när de övade o så...eller e det ja som drömmer
    de har jag inget minne av. men jag e drabbad av graviditetsglömska oxå
Svar på tråden Let`s dance 2008