• MariaOMarkus

Restaurang i Jönköping..Tips!

Om man vill gå på nån mysig restaurang i Jönköping,vart ska man gå då?

• Svar på tråden Restaurang i Jönköping..Tips!
  • BymBym
    Jänkmamma skrev 2007-12-19 12:33:58 följande:
    Ska ner till Jönköping under trettonhelgen, då blir det att äta ute. Kinesmat eller pizza vill barna ha, jag vill ha kött, typ planka, fläskfile och potatisgratäng mm. så denna tråden är perfekt
    då är twin city perfekt
  • maha6305

Twin city är OK men "mitt i stan hippt att gå ställe" utan att ha den allra bästa maten

• Marie IE B

Jensen Böfhus har ju öppnat i Jkpg och jag känner flera stycken som varit där och alla har varit nöjda. Inriktningen där är ju kött av allehanda slag

• Clever LG

Marie IE B skrev 2007-12-20 14:14:39 följande:

Jensen Böfhus har ju öppnat i Jkpg och jag känner flera stycken som varit där och alla har varit nöjda. Inriktningen där är ju kött av allehanda slag
    Maten var god men servicen var under all kritik.
  • maha6305

Jensens Simons och Baffo känns mer som krogar/pizzerior.
    Det var väl restauranger TS frågade efter?

• Clever LG

Jag slår ett slag för Esthers igen! Fin resturang och god mat.

Men sedan så beror det väl på vilken sorts mat man vill ha, asiatiskt, libanesiskt, italienskt, franskt och så vidare.

• Anksan

Har ätit på Jungle thai och tyckte det var jättegott och inte blev jag sjuk heller

Pallas athena är helt enkelt gudomligt om man gillar grekmat och man kan få för avhämtning också helt suveränt!

Mäster gudmund var det ett tag sedan jag avr på och har inga klagomål på maten och miljön är fin.

Plankan på Sir Simons är kalas sedan har de någon fiskrätt med skaldjur (jag vet att det inte var okej nu men iaf) som är "to die for"!! *dreglar*

• idisb

min favvorit är wook c/o mmm vad gott. ligger i i city vid östracentrums busshåll platts

• maha6305

Håller med. Esters ska med på listan!

• MrsDream
    Ronille skrev 2007-12-20 14:46:57 följande:
    Marie IE B skrev 2007-12-20 14:14:39 följande:Maten var god men servicen var under all kritik.
    jag håller med dig fullt ut. jag och syster min var där en gång och vi var grymt besvikna på dom!
  • MrsDream

True thai är fantastiskt gott och trevligt. ligger inne på en tvärgata mitt över immanuelskyrkan. oxtorgsgatan tror jag. har inte jättemkt att välja på, men gott =)

• MrsDream
    Zimlis skrev 2007-12-19 12:35:34 följande:
    Måste fråga om någon vart på "8 glas" - undrar hur det är där??
    ja dom glömde jag av! de är suveräna!!! de får tio av tio i betyg
  • Zimlis

Åhh va bra!! Då ska jag definitivt testa att gå dit

MrsDream skrev 2007-12-20 22:08:53 följande:
    ja dom glömde jag av! de är suveräna!!! de får tio av tio i betyg
    Vi har "vart" på Jungle Thai en gång fast vi hämtade hem mat den gången och då fick vi verkligen jättebra service - fast jag blev faktiskt besviken på maten, så det blir inte att vi äter där någe mer.
  • MrsDream
    Zimlis skrev 2007-12-21 07:43:15 följande:
    Åhh va bra!! Då ska jag definitivt testa att gå dit Vi har "vart" på Jungle Thai en gång fast vi hämtade hem mat den gången och då fick vi verkligen jättebra service - fast jag blev faktiskt besviken på maten, så det blir inte att vi äter där någe mer.
    du kommer inte bli besviken på 8 glas! testa entricoté, den e mumma!! smaklig måltid
Svar på tråden Restaurang i Jönköping..Tips!