Restaurang i Jönköping..Tips!
Om man vill gå på nån mysig restaurang i Jönköping,vart ska man gå då?
Om man vill gå på nån mysig restaurang i Jönköping,vart ska man gå då?
Twin city är OK men "mitt i stan hippt att gå ställe" utan att ha den allra bästa maten
Jensen Böfhus har ju öppnat i Jkpg och jag känner flera stycken som varit där och alla har varit nöjda. Inriktningen där är ju kött av allehanda slag
Marie IE B skrev 2007-12-20 14:14:39 följande:
Jensens Simons och Baffo känns mer som krogar/pizzerior.
Det var väl restauranger TS frågade efter?
Jag slår ett slag för Esthers igen! Fin resturang och god mat.
Men sedan så beror det väl på vilken sorts mat man vill ha, asiatiskt, libanesiskt, italienskt, franskt och så vidare.
Har ätit på Jungle thai och tyckte det var jättegott och inte blev jag sjuk heller
Pallas athena är helt enkelt gudomligt om man gillar grekmat och man kan få för avhämtning också helt suveränt!
Mäster gudmund var det ett tag sedan jag avr på och har inga klagomål på maten och miljön är fin.
Plankan på Sir Simons är kalas sedan har de någon fiskrätt med skaldjur (jag vet att det inte var okej nu men iaf) som är "to die for"!! *dreglar*
min favvorit är wook c/o mmm vad gott. ligger i i city vid östracentrums busshåll platts
Håller med. Esters ska med på listan!
inte mäster gudmunds källare, lite tråkig mat där
True thai är fantastiskt gott och trevligt. ligger inne på en tvärgata mitt över immanuelskyrkan. oxtorgsgatan tror jag. har inte jättemkt att välja på, men gott =)
8glas, är det den spanska restaurangen?
Åhh va bra!! Då ska jag definitivt testa att gå dit
Vi åt på 8 glas, kanon bra