• SandyL

Pluss i januari, bebisarna växer :)

Japp VEtlanda..20 mil från Borås..så ja, dom saknar henne mkt...hehe jag kommer nog inte få ha henne mkt..syrran o mamma vill hålla henne hela tiden.

Sofye skrev 2007-12-21 20:53:03 följande:
    Sandy ja ni bor väll en bit ifrån ? Förstår att dom saknar henne, inte dåligt med avlastning du kommer få då när ni åker dit (om du nu vill ha det) :)
  • SandyL
    Sofye skrev 2007-12-22 12:50:24 följande:
    Sandy det förstår jag!!! Att ni orkar ha det så. Du måste ju längta ihäl dig efter dom också!Mam&pap bor ju 5min iväg med bil och mina syskon, barnens gudföräldrar, farmor&farfar och farbror bor 15-20min bort. Det är så skönt att ha alla nära så man kan träffas ofta! Har nästan aldrig barnvakt så det är inte för dens skull men skulle jag vilja ha det så ställer dom mer än gärna upp :)JA God Jul till er alla hoppas ni får det underbarn och mysigt !
    jo, klart man längtar nu...har inte så mkt barnvaktsmöjligheter i borås..men lärt känna så många där nu...blir ju lite annat när vi kommer till min familj..då e vi ju med varandra dygnet runt Skrattande

vad länge era bebbar sover, måste va urskönt ju!!!! engla sov ju skitbra häromnatten men oftast vaknar hon 1-2 gr per natt!

på tal om vikt..engla, 2,5 månad, vägde förra veckan 6085 g!! stora tjejen

god jul!
  • SandyL

hej på er

skriver från de småländska skogarna

här e allt bara fint, nyss vart ute o gått 1 timme, engla sussade så gott i vagnen...

jag har tänkt helamma tills engla blir 4 månader...lr jag ger henne ersättning som kvällsmål så då HELammar jag inte Räcka ut tungan jag e trött på läckande bröst, o pumpar ju..känner mig så låst..måste ju ta med pumpen (den e stor! elektrisk från bb) vart jag än går.... 4 månader tycker jag ändå e rätt bra o amma till lr så...ska succesivt trappa ner med amning ett mål per vecka.....

längtar tills imån, massa julklappar mest till engla tror jag

God Jul allihopa kramis från oss

• SandyL

hej på er!!

Hoppas ni alla haft en bra julafton
    här har det vart jättemysigt...engla fick ju mest klappar fullt upp igår, engla va helt slut, sov hela natten 22-07! sköööönt.

kram på er

• SandyL

helloo!!

hur har julen vart?? vi har ju firat med min släkt i vetlanda...så mysigt haft fullt upp så nu känns det lite tomt, ni förstår.

vad ska ni göra nyår?
    vi skulle haft ett kompispar här..men nu e dom sjuka så vi blir själva..ska bara äta gott..inget märkvärdigt..

Gott nytt! KRam

• SandyL

GEri

åh vad mysigt det låter med bastu o middag o allt

våra kompisar som skulle kommit e sjuka :-/ tråk, så det blir bara jag sven o engla går det med ska bara äta lite gott o slappa...har köpt alkoholfritt jordgubbsvin mumma!

Gott nytt alla!!!!!

• SandyL

hellooo!

jag räknar månader nu, svårt o hålla reda på veckor....

längtar med tills man ska börja ge smakisar

jag har bara 3 kg kvar att gå ner till min inskrivningsvikt ska med ut på prommis nu snart...

kram!

• SandyL

jag äter ju cerazette...blöder hela jäkla tiden...började äta 2/12...har bara vart blödfri i 2 veckor...

• SandyL

helena

tycker som du, mysigt o amma liggandes, kropp mot kropp tycker jag...men jag ska trappa ner amningen när engla e 4 månader...jag pumpar ju med, e så jobbigt...blir så låst o måste dra med den överallt om man ska iväg...hur länge ska du amma???

Max.....mamma
    2 tänder med redan!

Svar på tråden Pluss i januari, bebisarna växer :)