Pluss i januari, bebisarna växer :)
Japp VEtlanda..20 mil från Borås..så ja, dom saknar henne mkt...hehe jag kommer nog inte få ha henne mkt..syrran o mamma vill hålla henne hela tiden.
Japp VEtlanda..20 mil från Borås..så ja, dom saknar henne mkt...hehe jag kommer nog inte få ha henne mkt..syrran o mamma vill hålla henne hela tiden.
hej på er
skriver från de småländska skogarna
här e allt bara fint, nyss vart ute o gått 1 timme, engla sussade så gott i vagnen...
jag har tänkt helamma tills engla blir 4 månader...lr jag ger henne ersättning som kvällsmål så då HELammar jag inte jag e trött på läckande bröst, o pumpar ju..känner mig så låst..måste ju ta med pumpen (den e stor! elektrisk från bb) vart jag än går.... 4 månader tycker jag ändå e rätt bra o amma till lr så...ska succesivt trappa ner med amning ett mål per vecka.....
längtar tills imån, massa julklappar mest till engla tror jag
God Jul allihopa kramis från oss
hej på er!!
Hoppas ni alla haft en bra julafton
här har det vart jättemysigt...engla fick ju mest klappar fullt upp igår, engla va helt slut, sov hela natten
22-07! sköööönt.
kram på er
helloo!!
hur har julen vart?? vi har ju firat med min släkt i vetlanda...så mysigt haft fullt upp så nu känns det lite tomt, ni förstår.
vad ska ni göra nyår?
vi skulle haft ett kompispar här..men nu e dom sjuka så vi blir själva..ska bara äta gott..inget märkvärdigt..
Gott nytt! KRam
GEri
åh vad mysigt det låter med bastu o middag o allt
våra kompisar som skulle kommit e sjuka :-/ tråk, så det blir bara jag sven o engla går det med
ska bara äta lite gott o slappa...har köpt alkoholfritt jordgubbsvin mumma!
Gott nytt alla!!!!!
har bilder från julen
hellooo!
jag räknar månader nu, svårt o hålla reda på veckor....
längtar med tills man ska börja ge smakisar
jag har bara 3 kg kvar att gå ner till min inskrivningsvikt ska med ut på prommis nu snart...
kram!
jag äter ju cerazette...blöder hela jäkla tiden...började äta 2/12...har bara vart blödfri i 2 veckor...
helena
tycker som du, mysigt o amma liggandes, kropp mot kropp tycker jag...men jag ska trappa ner amningen när engla e 4 månader...jag pumpar ju med, e så jobbigt...blir så låst o måste dra med den överallt om man ska iväg...hur länge ska du amma???
Max.....mamma
2 tänder med redan!