• SandyL

Pluss i januari, bebisarna växer :)

Magu

ne engla har inte gjort det än...

bara 1 gång från mage till rygg...

• SandyL

mmonika

ger du han ersättning före smakis med?? o ger smakis mellan ersättningen??? annars förstår jag om han e hungrig 2 timmar efter...dom blir ju inte direkt mätta på smakis...

fast ifs, ser nu att du ger han 2 msk...hm, det e ändå mkt för dom små liven..hmm..

jag ska med börja med smakisar snart :) ska bli kul...men jag ska inte ge smakis  mer än en gång per dag till o börja med...sakta med säkert

• SandyL

Magu

Håller med, en kompis till mig har redan börjat o hennes dotter e som engla 3,5 månad...

Jag ska vänta tills engla e 4 månader (som sagt )

• SandyL
    Svar på #247
    Oj, shit han e stor eran kille
    QuteCat skrev 2008-01-18 14:33:08 följande:
    Ottisen: Oj! Elias vägde 8000gram och var 66cm vid 3 månader
  • SandyL

låter roligt skönt o komma igång...det e ju det som är svårt...jag vill med sätta igång o träna snart men det e ju det..att just komma igång..

HaltaLotta skrev 2008-01-21 15:11:25 följande:
    Igår anmälde jag mig til GYMPA!!!  Nu är det dags att gå ner det sista kilot + gärna lite till! Gympan kommer bara va på måndagar men det är alltid nåt, särskilt för mig som ALDRIG gått på vare sig aerobics, step, core o allt vad det nu heter som man läser om..... Aldrig tränat alls med andra ord! Jag va en hästtjej jag! Men det ska bli skojj faktiskt! Kanske man kan börja nån mer dag i veckan sen.....
  • SandyL

hello på dig
    på tal om tänder så har engla 2 st med..hon blir 4 månader den 8/2...

Singoalla skrev 2008-01-23 12:35:59 följande:
    Hej, det var länge sedan jag var här, flytt, jul, nyår, dop och inget bredband har "hindrat"Simon blev 4 månader igår och gissa om han chockade mig fullständigt i förrgår. Av en slump upptäckte jag att han hade fått sin första tand! och under följande natt fick han sin andra så nu, precis fyllda 4 månader, en liten bebisplutt bara , har han redan två tänder!!Storebror var 5 månader och storasyster 6 månader när de fick sina första tänder så där ser man, alla barn är onekligen olika :p
  • SandyL

HELLO!

vi köpt en gåstol på blocket för 150 spän! bra, men ej testat än.

engla sitter i sin matstol när vi äter, hon tittar så roligt när vi äter ska börja ge smakisar nu snart

• SandyL

gravid?

äter du p piller??

Sofye skrev 2008-01-25 15:20:55 följande:
    min mens skulle ha kommit den 19de men har inte kommit än.. är det normalt??
  • SandyL

helllooo!

läget? här e det fint...engla vaknade så jag gick upp o gjorde mat...stoppade in nappen så länge..n verkar hon somnat igen..typiskt när man sj gått upp o gjort mat

nån som planerar bli gravid igen inom snar framtid???? vi ska nog försöka lite smått när engla är runt året....

Gurra
    Du ska inte känna dig som en dålig mamma!!! Olyckor händer så lätt, inte lätt att tänka på allt!!! Du ska se att det blir bra på henne!!! hon verkar ju inte lida av det!!!!

• SandyL

nån som planerar bli gravid igen inom snar framtid???? vi ska nog försöka lite smått när engla är runt året....

Svar på tråden Pluss i januari, bebisarna växer :)