Pluss i januari, bebisarna växer :)
Magu
ne engla har inte gjort det än...
bara 1 gång från mage till rygg...
Magu
ne engla har inte gjort det än...
bara 1 gång från mage till rygg...
mmonika
ger du han ersättning före smakis med?? o ger smakis mellan ersättningen??? annars förstår jag om han e hungrig 2 timmar efter...dom blir ju inte direkt mätta på smakis...
fast ifs, ser nu att du ger han 2 msk...hm, det e ändå mkt för dom små liven..hmm..
jag ska med börja med smakisar snart :) ska bli kul...men jag ska inte ge smakis mer än en gång per dag till o börja med...sakta med säkert
Magu
Håller med, en kompis till mig har redan börjat o hennes dotter e som engla 3,5 månad...
Jag ska vänta tills engla e 4 månader (som sagt )
låter roligt skönt o komma igång...det e ju det som är svårt...jag vill med sätta igång o träna snart men det e ju det..att just komma igång..
hello på dig
på tal om tänder så har engla 2 st med..hon blir 4 månader den 8/2...
HELLO!
vi köpt en gåstol på blocket för 150 spän! bra, men ej testat än.
engla sitter i sin matstol när vi äter, hon tittar så roligt när vi äter ska börja ge smakisar nu snart
gravid?
äter du p piller??
helllooo!
läget? här e det fint...engla vaknade så jag gick upp o gjorde mat...stoppade in nappen så länge..n verkar hon somnat igen..typiskt när man sj gått upp o gjort mat
nån som planerar bli gravid igen inom snar framtid???? vi ska nog försöka lite smått när engla är runt året....
Gurra
Du ska inte känna dig som en dålig mamma!!! Olyckor händer så lätt, inte lätt att tänka på allt!!! Du ska se att det blir bra på henne!!! hon verkar ju inte lida av det!!!!
nån som planerar bli gravid igen inom snar framtid???? vi ska nog försöka lite smått när engla är runt året....