• mamma 05 07 09

Pluss i januari, bebisarna växer :)

Fortsättningstråd på "Vi som plussat i januari"-trådarna! Här fortsätter vi prata, fast med våra underbara efterlängtade på utsidan av magen istället!

Lägg gärna til ler på själva Bebislistan också : www.familjeliv.se/Forum-11-264/m24558170.html

• Svar på tråden Pluss i januari, bebisarna växer :)
  • SandyL

mm ska nog köpa dett...att droppa e svårt....

HaltaLotta skrev 2008-02-05 16:13:35 följande:
    Renesanss dropparna finns ju som spray också! *tipsar* Tror den är för bebisar med! Lättare än att droppa in....
  • MAGU
    Maxmamma: Så skönt att ni flyttat! Börjar ni komma i ordning eller har ni fullt upp? Vilket BVC går du på?

Mio har änsålänge klarat sig från förkylningar och magsjukor och allt annat jobbigt. Lowe däremot har haft både magsjuka och influensa med feber så Mio har ju haft en väldans tur.
  • HaltaLotta

Usah alltså, blir så arg på mig själv Skrikandes Hamnade på "Änglarum"-sidan här på fl o sitter o lipar o lipar o lipar o lipar..... Gråter

Blir så oerhört rädd att nåt ska hända mina må barn, det verkar ju hända "vem som helst" ju, såna som jag med..... Gråter

Sitter o kollar på Hedvig när hon sover, hennes säng står brevid datorn.... Tycker så oerhört synd om alla änglaföräldrar..... varför började jag läsa där ens? *arg*

Nu kommer jag inte kunna somna.....

♥ L o v a - 04 & H e d v i g - 07 ♥ ~ 2vuxna2barn.blogspot.com ~
  • MaximiliansMamma

magu: ja vi e nästan klara här hemma lite kläder som ska upp och så som jag inte har hunnit ta upp. jag går på storken i hovsjö dom e bra där upp. :D

nu när ewelin har fått ett eget rum så sover hon så bra förut var det så att hon vaknade ganska lätt om någon kom in i rummet så nu e det ju ingen som stör henne då sover hon som en prinsessa :D
    juste så blev ewelin 5 mån igår :D skrev ju inte hur mycket hon vägde hur lång hon var heller 6140 g 66 cm lång och smal liten dam hihi

• MaximiliansMamma

ottisen: hoppas du fick någon sömn inatt

• MAGU
    ottisen: Jag vet, har gjort det misstaget otaliga gånger!! Man blir så ledsen och rädd!

MaxMamma: Jag gick där med mina två äldsta, men jag bytte till Luna när jag fick Lowe.
  • MaximiliansMamma

Magu: var du nöjd då? vem hade du där då?

• MAGU
    Maxmamma: Gun-Britt till William och Kerstin till Sebastian. Tycker de är bättre på Luna, de är så nojiga på Hovsjö tycker jag och skrämmer upp en lätt tycker jag...
  • MaximiliansMamma

magu:jag har gunbritt tycker hon e jätte bra. hon har inte skrämt upp mig någon gång bara hjälpt mig om något känns lite jobbigt ger råd osv. men aldrig känt att hon har skrämt upp mig. haft henne till båda barnen

• MAGU
    Maxmamma: Vad jag menar med att "skrämma upp" är just bla det där med vikt. Så fort kurvan dimper ner lite så gör de oftast en stor grej av det. Dessutom så har dom gjort både mig och andra oroliga under amningstiden om kurvan inte alltid gått uppåt och det anser jag vara helt onödigt då det oftast går i perioder med viktökning.
Svar på tråden Pluss i januari, bebisarna växer :)