Sockerpullornas tråd
Kikar in och säger hej.. jag är såå dåligt på det nu! Tänker på er ofta.
Kram på er alla
Kikar in och säger hej.. jag är såå dåligt på det nu! Tänker på er ofta.
Kram på er alla
Tack vad ni är snälla...
Jag ska försöka göra en ansträngning nu och tårta lite mer... ja, och hänga här lite mera. Ja saknar er verkligen!
KRAM
Maria: Åh, vad häftigt! Grattis till tidningsartikel
Å, jag känner mig så frustrerad! Jag jobbar extra på ett kondis parallelt med att jag pluggar och jag har verkligen fallit för alla som jobbar... jag började t.om. att grina sista dagen som jag hade praktik där. De har byggt ut och behöver folk. Ah, då har jag chansen att visa vad jag gå för. Ta mig! Jag har slitit som ett djur och allt jag gör uppskattas.
Alla som jobbar där säger: Åsa, NÄR du jobbar här sen! De tror verkligen att jag har en chans och chefen har sagt att han och frun har disskuterat mig etc. Jag har fått lite hopp!
Igår fick jag höra att det ska komma en tjej som ska provjobba den 28:e feb. En Norska som är lika gammal som mig, har 10 års vana inom branchen och tydligen är jätteduktig. Enda problemet kan vara att hon är lite kaxig. Det var som ett slag i magen! Självklart har jag inte en chans i jämförelse med henne. Men ledsen blir jag!
Vet inte vart jag ska ta vägen efter min utbildning? Det finns inga andra jobb här just nu? Kan vidarutbilda mig nere i Skåne. Mannen tycker det! Men då måste jag flytta ifrån familjen ett helt år. Och om jag inte gör det, så kommer tiden att gå och jag kommer att bli ännu svalare på arbetsmarknaden.... och dessutom bitter!
*SUCK*
Förlåt för att jag bara kommer in och beklagar mig.. men jag var tvungen att få skriva av mig.
Maria: Att jag kommer att bli svalare om jag inte får hålla igång! Om tiden springer förbi utan att något händer så tappar jag snart den lilla vanan jag har fått och de som är lite "färskare" kanske får förtur.
Stellanmum: Tack för förtroendet
Pannkakan: Åh, vad det där värmde!
NI ÄR SÅ GO.. Saknar er...
Maraschino: Kramar tillbaka!
Pannkakan: Jag tror att mina tankar kring tatueringen skulle vara beroende av resten. Hur personen som bär tatueringen är klädd och ser ut i allmänhet (hår, smink och hur personen för sig).
JFL: tack