Inlägg från: UWO BaraJag |Visa alla inlägg
  • UWO BaraJag

Sockerpullornas tråd

Solaika skrev 2007-12-29 00:21:03 följande:
    Jag har faktiskt varit hos veterinär idag.. o kommit fram till att lugnande inte är så jättebra för honom eftersom hans metabolism inte funkar så bra.. så just nu har vi feromoner i lägenheten som lugnar honom jättebra.. inomhus.. han sover bara.. men ute.. har fått tips om att man kan ge valerina annars.. känns ju lite mindre elakt mot hans kropp än knark.. men jag vet inte.. vad säger du som kan mer?
    Låter toppen! Precis vad jag tänkte föreslå!
    (vi rekommenderar också feromoner i första hand).
    Solaika skrev 2007-12-29 00:26:11 följande:
    haha.. jaja.. ni ÄR väl gamla då Nu MÅSTE jag gå.. Gonatt på er!
    TACK! Då var det klargjort!
    ...och med ålderdom kommer respekt!
    Så sätter du dig på ett cafe nånstans och bjuder dig själv på te... (Thåström)
  • UWO BaraJag
    JFL skrev 2007-12-29 00:31:14 följande:
    Inte gamla, men VISA
    När ska tårtan vara klar? Vad är det för något?
  • UWO BaraJag

Ok!
    Är det beställaren som velat ha svart marsipan över hela? Brukar du försöka avråda, eller låter dem hållas? *nyfiken*

• UWO BaraJag

Jag tycker tårtan blev bra maria!

Goddag solaika!

*Kramar om jfl*

• UWO BaraJag
    Solaika skrev 2007-12-30 14:28:50 följande:
    Meh.. ingen kram till mig? *sura*
    *kram*
  • UWO BaraJag

Låter toppen tussa! Speciellt som jag tänkte ta sen semester i år.

...och skulle någon, mot förmodan, vara här i krokarna så är ni naturligtvis mer än hjätligt välkomna att kika in i mitt kök! (och hem också naturligtvis!!!!)

• UWO BaraJag
    Solaika skrev 2008-01-02 23:26:27 följande:
    JLF - Tack sötnos! Jag vet hur jag ska klä mig för att inte se så stor ut som jag är. Men jag är faktiskt ganska kraftigt överviktig.. frågar du BMI-kurvan så är det fettma.. FET vet jag att jag inte är.. men klart överviktig.. Har ca 30 kg som ska väck..
    Äre sant?! Tycker inte det såg så ut när vi sågs.

Pankis: trevlig resa!!!
  • UWO BaraJag
    MariaX m 2 skrev 2008-01-04 13:11:11 följande:
    Hello girls!!Nu ligger min senaste bukett i bildtråden, var för lat att göra en tårta Och i senaste laget för mistel men men Fick en ny bok i julklapp så nu är jag jättesugen på nya blommor och tårtor med för den delen, fick alla tre böckerna int school of sugar craft eller vad de heter, jättekul! Så nu går beställarsuget igång... dyyyyrt och roligt Kram till alla som vill ha
    Vilken?
  • UWO BaraJag
    MariaX m 2 skrev 2008-01-04 13:40:54 följande:
    Vilken bok menar du? Alan Dunn's Flowers and foliage for wedding cakes
    Ah! Appropå vilka man skulle vilja gå kurs för...
  • UWO BaraJag
    MariaX m 2 skrev 2008-01-04 13:47:17 följande:
    Mmmm. *Viskar * jag är anmäld till hans kurs i februari...
    NÄÄÄ!! Nu jäklar! Åh, vad sotis jag blev nu!!

Vilken kurs är det?
    *fortfarande äckligt sotis*
  • UWO BaraJag
    MariaX m 2 skrev 2008-01-04 13:56:20 följande:
    Det är lite pinsamt egentligen men jag vet faktiskt inte Vet bara att det är Alan Dunn som håller den och att jag svävar på små moln över att få gå den!! Han är bara bäst på sockerblommor!!!
    Åh andra sidan räcker ju faktiskt den infon för att ha ursäkt att gå kurs, eller hur?
Svar på tråden Sockerpullornas tråd