• D med N och A

Vad gör ni idag? Dan före dopparedan!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-23 13:48:50:
    Nu var jag lite snabb. Undrar alltså vad alla gör idag. Jag är ensam hemma med tre barn, alla julklappar köpta och inslagna, fixade köttbullarna och lite julgodis i morse och måste griljera skinkan och göra Janssons idag. Men just nu är jag trööött och lille sonen sover och storasystrarna leker på övervåningen, borde ta tag i ovanstående men orkar inte. Har ni mycket kvar att fixa? Eller är ni så gott som färdiga?

• Svar på tråden Vad gör ni idag? Dan före dopparedan!
  • D med N och A

Så kul att läsa om era dagar! Nu är vår julskinka griljerad och revbensspjällen (som jag hade glömt och fick tina i micron) är i ugnen.

• Pillan79

Har gjort jansson,slagit in de sista julklapparna..å nu lagar vi lite mat som vi ska äta idag. Ska städa det sista å så ska jag göra en saffranskaka lite senare ikväll

• principisessan

syr ett nytt tyg till en fåtölj som svärmor önskat sig i julklapp.. som vanligt ute i sista stund

• Mrs Andie

Jag har städat lite ringt lite samtal till nära och kära och sen väntar jag på att maken ska komma hem från jobbet så att vi kan dekorera julgranen. Annars har jag nog inte gjort så mycket suttit framför datorn mest.

God jul och gott nytt år på er!

• lokacitron

ska till syrran och käka julmat.
    Hon jobbar sen hela julen.

• Davin

Har jobbat på morgonen och under dagen har jag sprungit på stan för att hitta den perfekta julklappen till flickvännen. Svårare än vad man tror. Nu ska skinkan kokas och paketen placeras under granen

• thessires

Har varit hos makens syster på fika & bytat klappar till barnen. Ska städa ikväll och kanske tvätta en maskin eller två..... Sen mys & glögg m. mannen.

• piixelslyna

Har städat och flyttat bord, samt dukat här hemma då vi får folk hit imorgon. Varit hos sambons mormor och ätit mat, varit hos hans mamma och fikat. Nu slappar vi bara lite. Ska duscha och sen iväg till hans mamma för uppesittarkväll med bingolotto!

• xxmeyaxx

Jag sitter här :D

Extra hjärna efter att man fött barn? My ass! Skulle mer tro att den satt sig i tuttarna.
  • nanaa

har bara varit hemma idag.. men har hunnit städa halva huset, har vardagsrummet kvar + moppning i vissa rum, ska tvätta kl 18 och sedan se på en film.

Svar på tråden Vad gör ni idag? Dan före dopparedan!