Vargsjäl.se jag har gul, eller snarare beige färg ibland men jag har aldrig upplevt att de går hand i hand med mina levervärden då dom är för höga. I regel är det fast, alltså normalhårt då de haft den färgen. Vet iaf inte vad det beror på.
Lällas.se undviker laxermedel o de kom efter stor möda ut lite till idag så jag hoppas att de släpper helt av sig självt snart. Hemorojder har jag fått under åren o dom kan vara besvärliga, op. bort dom har jag inte velat göra. Stick inte hål på den.
Min första braiga tarmläkare sa att om man upplever de som en inre hemor. Så ska man försöka föra in den igen, har man tur försvinner dom av sig själv då. Sen kunde jag anv. tex idomin, nån fet salva vid införandet o vid klåda o smärta. Han tyckte inte man skulle anv. hemor. Salvor. Hoppas de ger sig o även hostan.
Nalla.se byt bm. De är många som fått göra det, jag var nära ett tag jag med för vi blev så less då hon mest prata om sambons tidigare barn o mamma o erfarenheter kring det?gång efter gång men tillslut vägra han gå med mig dit o då insåg jag verkligen att hon måste skärpa mig o att de inte var jag som var fånig så jag sa åt henne som de var o hon ändrade på sig. Lagomt kul att prata med sin bm varje gång om en annans kvinnas graviditeter o förlossningar ist för en egens grav. Som man var så lycklig över. Lycka till.
Jag mår ok bortsett från svullna o blåa fingrar sen i torsdas men i morn överväger jag att åka in om de inte ger sig. Annars har jag det sååå lugnt, sover mycket men visst är de jobbigt att vara beroende av andra o att jag känner mig lat då jag inte kan göra allt men samtidigt är de nog nyttigt för sambon att få känna på ett bra tag hur de är att dra lasset.
Mammasknodd.se tack. De gick jättebra o vi hade riktigt trevligt med god mat. Kändes lite lustigt efter mina toabesök, fick ropa på sambon för att få igen mina byxor så tillslut vande dom sig så när dom hörde mig låsa upp dörren ropa dom i kör fääärdig *ler*
Jennyf.se  ja de  är kanske som du säger. Bajseriet o aptiten försvann direkt men törsten tilltog på en gång, redan då jag försökte åla mig till bilen. Sen kan jag sova hur mycket som helst efter det o aptiten kom tillbaka liiite igår liksom illerspillningen *L*
Skönt att du mår bättre.
Slj.se det finns ju på apoteket nån form av näringsdryck, typ som festis paket med sugrör. Kanske de kan vara nåt som dr kan skriva ut åt honom.
Fairyfloss.se tröstkram i eländet
Grådis.se håller tummarna
Jajja.se jobbigt hos dig också ser jag. Tråkigt. När jag var ensam under 1 år pga att han jobba utomlands så trodde jag inte att jag skulle fixa det vissa stunder..de var så mycket motigt som hände, 2 bilrutor, diskmaskin o tvättmaskin paja under samma vecka..sen fick dottern hög feber o kräktes o det var slut på blöjor, välling med mera, snöstorm ute, jag hade ett brinnande skov sen 2 mån pga en magsjuka o ingen hjälpte mig i vår närhet. Oj vad jag grät men jag klarade det, helt på egen hand så man fixar mer än man tror men roligt är de ju inte. Hoppas innerligt att de blir bra riktigt snart hos er.
Madde.se jag kan känna igen känslan men så ska vi inte behöva känna så försök slappna av, gör det du mäktar med o sen har du gjort ditt bästa.
Dalkulla.se jobbigt då magen inte vill vara med dig så ofta o sen hemmafronten på det, ja då blir det extra tungt, inte alls kul. Hoppas de vänder snart.
Nä gud nu är jag helt slut av skrivandet, måste ge mig fast jag hade velat skriva mer o till fler.
Kram på er alla