• 68an

grådis.se tackar som frågar. jo det är ju inte bra men allt beror lite på vad jag gör. är jag uppe på fötterna mycket så har jag ondare, går jag ut i minusgraderna så får jag oxå mer värk men det beror nog på att jag blir kall för jag kan inte få på mig en riktig jacka eller nån vante på handen. vilar jag mest o tar värktabl. så är det riktigt bra.
    om det ska vara så här vet jag inte men jag avvaktar o ringer tidigast nästa vecka om det är på samma vis än.
    nåt extra kalk tar jag inte, äter ju mitt val kvinna men vad som finns i den minns jag inte. kortison tar jag inte lokalt just nu för det är så omständigt med armen o sambon är ju inte hemma alla kvällar så jag skippar saker i baken nu o hoppas det håller att jag bara äter mina magmed.
    ja vi får väl se hur det artar sig, lite nervös att det inte går som planerat men hoppas.

mammasknodd.se jo jag försöker skriva mer dom dgr som jag inte kan låta bli men helst låter jag bli, mycket för att mitt tålamod är dåligt då jag skriver så sakta nu o mycket bättre är det ju nu tack vare att jag fick värktabl. förra veckan.

• 68an

hoppas ni andra haft/får en trevlig dag så här i hjärtats tecken.

• 68an

fan vad jag känner mig kass, helt värdelös *sur mun*
    sen jag kan inte sova, sambon sover i gästrummet för han börja spy för 1 dygn sen (kors i taket)...ja att han kräks.
    ja de känns allmänt pissigt, inte för att han blev dålig, han är eg. bra nu, aktar sig för att smitta mig.
    ...kass, ja kanske mest för att det finns så många tokskallar på vår jord. sorry! ja att jag gnäller.

jag önska att jag kunde mer, vara ett stöd för er alla men jag fixar inte det, lessen men jag tänker väldigt mycket på er så glöm inte det förstå det så känner jag mig lite bättre iaf

kramar i stora lass från mig

• 68an

gmt.se tack
    jag är kanske bara i en mindre svacka nu, urtråkigt att gå hemma hela dagarna, tarmen blöder och så träffar ju vi alla märkliga människor ibland, som kan göra en arg och besviken så det räckte för att göra mig less o klen i går men nu är jag gladare iaf ...fast uttråkad.

tack för kramen...tror jag behövde den
    kramar tillbaks till dig och hoppas denna dag varit fin hos er. jag kan nog inte förstå vad du går igenom men lite hajar jag. tungt men du är stark men trtos det behövs stöd vilket jag hoppas du har.

• 68an

mammasknodd.se er kan man lita på då man har nergångar tack!!

rebecca.se lycka till med op. jag kan ju inte vara nåt större stöd då jag inte har den erfarenheten men hade jag kunnat hade jag bytt med dig för min tarm får dom gärna ta nu eft. alla år, ja vissa dgr fegar jag väl ut
    jag tror det blir bra för dig, har bara hört en massa positiva saker om det av andra.

kram på er alla!

• 68an

ps. till rebecca.se jag har sett lällas ärr och det var så litet o fint, mitt blintarmsärr är större. vill minnas att lällas sa att man kan få göra en kosmetisk op senare för att förbättra ärret men så fint som lällas var så behövs inte det i mina ögon.

• 68an

hej
    jag har läst o läst o frångick min metod som jag anv. för att komma ihåg allt jag ska skriva så nu minns jag nada men tack iaf för peppningar mm till mig

sen lider jag så med er alla som har det tufft...var det fairy och äiti som hade det riktigt jävligt nu?! usch så tråkigt. hoppas ni kryar på er rejält.

för mig går det varken framåt eller bakåt, det är på ungefär samma sätt..ok om jag ligger o vilar, tar en dusch så är jag svullen o blå med rejält ont osv men värktabl. hjälper någorlunda men jag är ju den som försöka undvika dom in i det sista.
    jag kan inte begripa att gipset ska bort sista feb. nästa v på fredag. känns som omöjligt att det ska vara bra då men det händer kanske mycket sista veckan =/

ut längtar jag oxå...så förbenat less på att vara hemma jämt men jag vågar ju inte ens gå ut o vittra brevlådan för det är snorhalt. så långvarig halka har jag aldrig varit med om o det är halt fast vi preppat gården. detta har jag aldrig varit med om under mia snart 40 år, det är inte ens värt att kalla vinter...is, is, is...men var är snön?! förmodar att det är vardagsmat för endel av er men inte för mig som är från tornedalen. nä låt sommaren komma nu

magen är som den är, gör sällan nr 2 o när det händer så känns det som att jag skiter spik. blöder gör jag oxå men mest vid nr 2 och då är det rejält o emellan det så är det inga större mängder.

nä nu orkar jag inte mer för denna gång, trött av värken så nu ska jag inte hålla mig längre för idag *styr mot medicinskåpet*

hejsvejs

• 68an

såg dig nu nalla. du är duktig du som kämpar på med allt du har tagit dig an. kram på dig

Svar på tråden V.V.S-tråden. Våga vägra skov! Tråd nummer 10