Inlägg från: skrutteluttan74 |Visa alla inlägg
  • skrutteluttan74

V.V.S-tråden. Våga vägra skov! Tråd nummer 10

hahaha Låter härligt att ni fick er ett gott skratt

Jo,han i växeln,han lät som att "önskade" att inte jobbat just "den dagen" eller "att itne just jag ringt"...hans kolegor fick nog också ett gott skratt då han berättade om "samtalet"...hahaha

men självklart "Lällas & MaddeK81" , självklart ska ni vara kvar ni med här...Omän ni bara tittar in lite nu och lite då, så vet man ju inte hur det blir framöver,kanske ni skaffar småttningar och vila dela er glädje här...så självklart ksa ni ara kvar...Även om ni inte skriver ,eller hinner hänga med i tråden
  • skrutteluttan74
    Madde G skrev 2008-01-27 18:43:57 följande:
    grådis- jo då fick en liten klyx kur... var lite förstoppad.och nu har det inte kommit nåt slem, så vi får se. om det börjar igen så ska jag börja med entocort. ska ringa mvc på måndag eller tisdag och be att få komma och prata lite med dem och ta prover.bcsvensk- roligt med han i växeln! skönt att det blev "bra" ändå.
    Är du både förstoppad och har diareér ??
    Så är det för mej,det lixom varvar och är apjobbigt
  • skrutteluttan74
    gmt skrev 2008-01-27 20:55:42 följande:
    KRAM ALLA UNDERBARA MÄNNISKOR!Hoppas min dator ska hålla nu - har haft det lite jobbigt med sorg o så men det hör ju till livet.Min lilla gubbe mår rimligt bra - mina ungar oxå - vår lilla lukas har däremot varit rejält sjuk - genomgick en coloskopi for en vecka sedan.O just idag kom Slj hem med en av tvillingar som varit inlagd för diarré o hög feberMin son har varit inlagd för stopp i "avgassystemet" Men i det stora hela - så är livet rätt så fint ändå - ska bara bli fri från lite influenzasymptomVar rädda om er!
    Hej där...Låter som att ni har det tufft och har haft...Jag hoppas verkligen det reder upp sej för dej,barnen,gubben och barnbarnen,huga så hemsgt...
    Styrke kramar till er familj
  • skrutteluttan74
    Mammasknodd skrev 2008-01-27 20:25:01 följande:
    BcSvensk: Vilket äventyr!! Det måste vara skönt att få ha gjort bort det!!
    Japps,super skönt att de är gjort,nu är det bara att "vänta" igen då
  • skrutteluttan74
    Fru U skrev 2008-01-27 22:15:38 följande:
    Kanske är det foglossning som spökar? Jobbigt att alltid ha ont, har du tagit upp det med din tarmläkare?
    Hörru Fru U : hur går det för dej ?? HAr ni hört något om att börja "klara uppkörningen" snart ?? Vet du/ni då ni får dra igång med bäbis verkstaden ??
  • skrutteluttan74
    Fru U skrev 2008-01-27 22:44:30 följande:
    Fick du reda på hur lång tid det skulle ta att få svar?
    Ungefär som en röntgen, 1-2 veckor sa dom, först skulle läkarn i Umeå avgöra om bilderna var bra,sen skulle de mailas till min läkare,som skulle kolla dom och ringa mej...så nu är väntan i gång...Igen
  • skrutteluttan74
    Fru U skrev 2008-01-27 22:49:56 följande:
    ah. Då borde min läkare fått det, eller få det typ imorgon för imorgon är det två veckor sen jag gjorde undersökningen
    Ja,jo då tycker jag du borde få svar snart,absolut,annars ringer du och säger,att du vet en som nyss gjort undersökningen (du behöver ju inte säga vart ) och att det skulle ta två veckor för henne...hahaha
  • skrutteluttan74
    MaddeK81 skrev 2008-01-27 22:52:53 följande:
    Åh skönt att höra att ni INTE känner så (att det är jobbigt att höra att man mår bra), det va ju det jag skulle skriva från början! Ni är så söta med era vänliga ord!
    Klart det inte är Jobbigt att höra gumman,självklart inte...det är ju super kul att höra att du mår skit bra och är lycklig...glöm aldrig det och tvivla inte på det
    Det bevisar ju bara att "man kan faktisgt må bra" mellan varven trots allt...visst ??
    Kramen till dej
  • skrutteluttan74
    Lällas skrev 2008-01-27 23:03:41 följande:
    Hejje.. Ja, då är ni fast med mig framöver Jag tycker så mycket om vår speciella tråd. Finns nog ingen tråd som har så mycket värme och medmänsklighet och medkänsla som i våran tråd. GMT: Fyyy va jobbigt för hela familjen men stackars Lukas. Skickar mängder av styrkekramarSka krypa till kojs nu men ville bara kika in och säga hur mycket jag tycker om er. Kramis
    Samma sak säger jag till dej vännen...Att du mår bra,ja det ger ju oss alla glädje,tro och hopp,man ser att "det funkar faktisgt"...
    Hoppas gubben och kisse miss grabben mår lika toppen som dej
  • skrutteluttan74
    Nä,nu go vänner...Nu ska jag ta och "dra" mej nerför trappen och sen "masa "mej uppför igen,efter toabesöket...För nu sitter "john blund" här och kastar "grus" i ögonen på mej...Så jag ska krypa ner hos maken och försöka sova så gott jag bara kan

Önskar er alla detsamma...Ses en annan dag...Kram till er som behöver annars bara en liten  till er alla ..:Natti natt
Svar på tråden V.V.S-tråden. Våga vägra skov! Tråd nummer 10