V.V.S-tråden. Våga vägra skov! Tråd nummer 10
Tack för komplimanger, gud va det ser ut som jag "fiskar" (efter komplimanger) ser jag nu när mitt nylle pryder hela tråden!
Det är gjort med slingor, ja. Först la frissan en ljusbrun nyans i hela hårbotten och sen varvade hon blrkning med min vanliga hårfärg så att jag inte skulle bli superblond direkt utan mer naturligt solblekt.
mumlin: Det där pilateskittet lät ju superbra, nåt sånt vore perfekt för mig att börja med tror jag!
Låter som du har haft en riktigt aktiv dag! Fortsätt så men glöm inte bort att vila också!
Avis på ditt bakande, låter supergott!
68an: Vad kul att höra från dig, håller tummarna att det ska lösa sig till det bästa för dig!!!
Mammasknodd: ILCO är riksförbundet för stomi och reservoaropererade. Alla som har eller har haft stomi eller någon typ av reservoar är alltså välkomna att bli medlemmar. Tyvärr är det nog omognad som gör att en del har behov av att prata om bajslukt och annat, skulle nog inte heller känna mig så avslappnad på en sån arbetsplats!
Förstår precis hur du känner angående att fråga efter en samtalskontakt! Min kirurgläkare mer eller mindre tvingade mig att ta emot samtalsstöd och det va det bästa som hade kunnat hända, jag hade nog varit väldigt motvillig till att söka den hjälpen själv! Håller tummarna att du slipper diabetes!
fairyfloss: Jasså bor du down under det hade jag missat! Ja då blir det helt annorlunda såklart med hur saker och ting funkar. Försök och ta det med ro så länge du kan då, som sagt nu vet du ju att du kan va hemma med barn ett tag.
Har nog inte tänkt på det där med färdigmat nåt särkilt, möjligt att det påverkar men inget jag tänkt på.
TrasigMage: Värk kan jag ha lite här och var ja, knäna och höfterna är värst för mig. Vet inte om det beror på sjukdomen eller på att jag är otränad, gissar att det är att jag är otränad, i alla fall värken i knäna. Jag äter ingen värkmedicin för tillfället (förutom panodil ibland för knäna eller annan värk).
Fru U: Jag har gjort gastro fast jag va inte sövd. Tror dom säger att man ska svälja för att annars så spänner man sig nog så det spjärnar emot men om man är sövd så kommer nog inte den effekten (att man spjärnar emot) lika mycket skulle jag tippa på. Om du känner dig orolig så rekomenderar jag iaf att du blir sövd för undersökningen är inte så kul även om man inte är orolig innan... Har hämtat ut teralendroppar på apoteket och ska testa första gången ikväll, tack igen för tipset, hoppas dom hjälper!
Tindras äiti: Usch vad trist med en så oförstående vän! Vet hon nånting om din sjukdom, har ni pratat nåt om den nångång? Skulle också va arg om jag va du!
Nallatalla: Ja visst är det dum åldersgräns, det är flera stycken här inne som varit intresserade men varit för gamla! Vem av er skulle identifiera sig med Agda 73 år, ni identifierar er ju med Madde 27 år!
Tycker åldersgränsen borde gå vid 40. Sedan kunde det finnas en barngrupp också som va från 0-16/18 typ. Sak nästan föreslå det när jag träffar dom... ![]()