• oxle bo

2008

hej,
    tänkte att vi kunde samlas här, vi som vill bli gravida!
    själv har jag försökt i några år, vi lyckades bli gravida, men det slutade i v20.

2008 ska bli vårat år!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-19 12:59
    här är våran lista:
    www.familjeliv.se/Forum-7-132/m29900321.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-02 22:45
    nya tråden hoppas vi ses där..

www.familjeliv.se/Forum-7-132/m31362089.html

• Svar på tråden 2008
  • oxle bo

jag håller tummarna för dig
    om dina tuttar inte brukar vara så så är du säkert gravid, när blev brösten så?

• 8Viola2
    oxle bo skrev 2008-03-08 00:36:52 följande:
    jag håller tummarna för dig om dina tuttar inte brukar vara så så är du säkert gravid, när blev brösten så?
    Men lilla du...du har läst fel!!
    Jag brukar HA så
    Brösten har alltid sett ut så och jag har många ggr trott jag är gravid pga det
  • 8Viola2
    oxle bo skrev 2008-03-08 00:47:38 följande:
    oj förlåt.. är lite trött här...
    Ingen fara! Önskar att det var det andra alternativet.
    Fast denna månaden så tyckte jag att det dock var mer men det har ju hänt förr.
    Var och provade bh:ar i onsdags och då blev jag chockad över hur synliga ådrorna var men det kanske berodde på ljuset!
    Men jag har ont i tuttvårtorna nu igen! Alltid nått
    Kliar lite som inuti tuttisvårtorna.
    Kanske ska slösa en gravsticka imorgon då.
  • oxle bo

har du ett hemma så skadar det inte o testa.
    vart gubben glad när du sjöng

• Nikithea

Hej ni pigga och glada nattugglor!
    Jag har just kommit hem från jobbet. Min sambo hade fest här ikväll, men nu har de gått till krogen. Jag orkar inte gå ut. Inte riktigt på samma nivå när de festat sen 19.00 och jag har jobbat... Det var bara lite flaskor och glas att plocka bort, och han hade städat innan så det var helt ok att komma hem.
    Jag har vldigt ytliga blodkärl på brösten så de ser ådriga ut. Men det syns inte så mycket när man är brun, så jag smörjer in mig med Dove Summerglow så ser det bättre ut....

Det är så kul att det har kommit + i tråden! Själv känner jag mig förvirrad för det har bara handlat om att försöka pricka ÄL så länge och nu när jag ska pausa vet jag inte vad jag ska lägga ner all min energi på

Nej, ut med vovvarna en sväng och sen bädda åt an full kock på soffan... Det är så kul med sambons vänner ibland...

• 8Viola2
    oxle bo skrev 2008-03-08 01:00:09 följande:
    har du ett hemma så skadar det inte o testa.vart gubben glad när du sjöng
    Njae..ha tackade men såg allmänt frånvarande ut!
    Tv:n du vet
    Han är nog lite trötter också!
    Kanske skulle ta födelsedagsbarnet till sängen snart.
  • Wilma00

nä inget. tempen sjönk så mense på g.. sucka... idag kommer mor o far så jag hra inte tid att sitta här. ska duscha också. kram.

• cuteswegirl

mens här..... så blir en pergokur 10 me spolning & röntgen.....

När ska de bli vår tur????