• oxle bo

2008

hej,
    tänkte att vi kunde samlas här, vi som vill bli gravida!
    själv har jag försökt i några år, vi lyckades bli gravida, men det slutade i v20.

2008 ska bli vårat år!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-19 12:59
    här är våran lista:
    www.familjeliv.se/Forum-7-132/m29900321.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-02 22:45
    nya tråden hoppas vi ses där..

www.familjeliv.se/Forum-7-132/m31362089.html

• Svar på tråden 2008
  • Nork

hur har det gått? har vi ett till + på gång tro?

8Viola2 skrev 2008-03-10 22:33:30 följande:
    Mensen har inte kommit för min del iaf men jag vågar inte tro något.Så ledsen för din skull Wilma!!Mensen skulle ju hålla sig borta. *lånar dig min axel*
  • Wilma00

Blir alla gravida här så flyttar jag. Bara så ni vet. *S* Nä men ibland orkar man itne med så mycket gravidprat. Då e jag låg.. Om ni undrar i sånna fall.. BAra för att förklara hur jag orkar å sånt.. Hoppas ni förstår mig. kram tjejer.

• Nork

jag förstår. nä, det ska inte bli för mycket gravidprat, men jag hoppas dock att det blir det snart då vi alla i 2008 har +:at.
    kram

Wilma00 skrev 2008-03-11 17:44:39 följande:
    Blir alla gravida här så flyttar jag. Bara så ni vet. *S* Nä men ibland orkar man itne med så mycket gravidprat. Då e jag låg.. Om ni undrar i sånna fall.. BAra för att förklara hur jag orkar å sånt.. Hoppas ni förstår mig. kram tjejer.
  • 8Viola2

Ingen mens i sikte
    Imorgon är det sista dagen på de "vanliga" cyklarna hittills och har inte mensen kommit till helgen så provar jag då.
    ÄL+13 och dag 27 idag.

• Nork

känner du något? som att mensen är på G eller så?

8Viola2 skrev 2008-03-11 19:34:32 följande:
    Ingen mens i sikteImorgon är det sista dagen på de "vanliga" cyklarna hittills och har inte mensen kommit till helgen så provar jag då.ÄL+13 och dag 27 idag.
  • oxle bo

mår lite småt illa ibland, brösten är störe o jag är uppsväld som en balong.. hungrig....a jag små äter helatiden.
    ar berättat för min bästa kompis(hon som också är gravid )
    annars är det ingen som vet,kim tycker att vi ska hålla det hemligt men jag kommer inte kunna hålla det hemligt så länge.

hmm bra ursäkt..UVI,jag brukar säga att jag är nykterist,fast jag har ju inte druckit något sen föra sommaren

Nork skrev 2008-03-11 17:32:03 följande:
    dom första dagarna kände jag mer. nu tycker jag inte att jag känner så mkt. brösten ömmar dock lite och är större. blir hungrig ganska snabbt oxå. men mår inte illa. det är nästan så jag funerar på att ta ett test till Du då? har du berättat för någon?jag ska iväg m svärmor och 2 kompisar på spa i helgen, mat och dricka på kvällen. måste ha en bra ursäkt. några tips?oxle bo skrev 2008-03-11 13:27:44 följande:
  • Pyro pyret

Hii hii och jippi!!!!!
    Var hos läkaren i dag och kolla mina ägg. Har en hel hög med ägg som är på G. Ett på 12mm som vi hoppas på och sjukt många på 11mm. Skall tillbacks på lördag för att kolla så att inte ett gäng 11mm har växt till sig för mycket och jag får "masslingar", och för att se om slemhinna blivit lite tjockare. I dag var den den störrsta någonsin för mig...hela 4mm.

Läkaren sa att om man åt pergo i sin vanliga cyckel så kan man bli gravid på en tunnare slemhinna än annars, men den behöver bli 6mm i alla fall. Som tur är har jag några dagar på mig tills dess. Känns som om det kanske verkligen kan bli nått denna gång. Är tydligen sjukt lätt stimulerad (enkelkur och massa ägg) hoppas bara att de släpper. Ska börja med äl stickor från och med i morgon och sen är det bara att vänta och se. Känns bra i dag i alla fall.

Har bjudit in en några vänner till slagerfestivalfinal på lördag. Det skall bjudas på en massa snacks och drinkar. Alla skall också sätta ihop en vinnar lista över vilka låtar de tror kommer att komma på 1-3:e plats och den som kommer närmast det riktiga resultatet kommer vinna nått som vi ännu inte bestämmt typ schlager spelet eller nått. Efter det blir det svartklubb resten av natten. Blir kanske den sista festnatten på längre så även om jag tar det lungt med drikandet så tänker jag dansa till 06.00.

• Nork

Pyro Pyret: Lycka till!!! Å ha en härlig lördag kväll.

Nyköpingsbo: jag har nog druckit lite mer sen dess...

• 8Viola2

Ingen mens ännu iaf!
    Hög temp, molnande värk och mjölkaktiga flytningar

• Pyro pyret

Nork: tack så mycket hi hi jippi

82Viola: Hoppas, hoppas att det blir +!!!

Kan ni fatta att det nu finns 700 mess på i denna tråd... GRATTIS alla till en aktiv och bra tråd.