• oxle bo

2008

hej,
    tänkte att vi kunde samlas här, vi som vill bli gravida!
    själv har jag försökt i några år, vi lyckades bli gravida, men det slutade i v20.

2008 ska bli vårat år!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-19 12:59
    här är våran lista:
    www.familjeliv.se/Forum-7-132/m29900321.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-02 22:45
    nya tråden hoppas vi ses där..

www.familjeliv.se/Forum-7-132/m31362089.html

• Svar på tråden 2008
  • oxle bo

nu börjar jag bli trött..
    alla sover o det är bara skit på tv...
    fast jag ska väl inte klaga, heldre att alla sover än att dom är uppe o springer...
    mmm det är så gott med paprika

• bluebride
    Wilma00 skrev 2008-03-03 20:46:30 följande:
    Säger jag med ibland, men gör det inte iaf... Har hållit på i 7 år... kram.
    Jag orkar nog inte pröva så länge.
    Nork skrev 2008-03-03 21:01:28 följande:
    har du testat dig då?du kanske tog testet för tidigt...
    ja, mensen kom dagen efter
    Längtar efter barn!
  • Nikithea

Grattis till + !!!

Jag tycker varje månad att brösten spänner och känns större och att jag nog mår lite illa. Har börjat fatta att jag inte ska ta de som klara tecken för + längre..
    Tur att jag lagt verkstaden på stand by läge en liten stund, för jag har varit jättesjuk sen torsdags till igår,(fortfarande ont i halsen, men ingen feber)och beräknad ÄL i lördags, och det fanns inte en chans till något sexande i helgen. Det sista jag ville...

Wilma, va struligt allt är ibland, hoppas allt löser sig.

• Wilma00

mens i morgon eller på torsdag. Hoppas på torsdag för i morgon ska jag till psyk. jättedeppig idag.

• Wilma00

deppat klart.. så har jag dammat, lagt i en tvätt, diskat, bäddat sängen, typ på 2 timmar.. Nu blir nog maken glad hoppas jag. Orkade inte göra nått i morse.. blä deppet gick över vid ettiden. suck.. ska kanke baka lite... bullar.. fast jag vill inte ha mensen när jag är iväg på eftermiddan kan komma istället när jag är hemma på kvällen. suck.. så jobbigt nu när man har noll koll på räkninganra för pengarna strulade. suck.
    får ha koll igen i mitten av månaden. kram tjejer.

• 8Viola2
    Wilma00 skrev 2008-03-04 15:33:42 följande:
    deppat klart.. så har jag dammat, lagt i en tvätt, diskat, bäddat sängen, typ på 2 timmar.. Nu blir nog maken glad hoppas jag. Orkade inte göra nått i morse.. blä deppet gick över vid ettiden. suck.. ska kanke baka lite... bullar.. fast jag vill inte ha mensen när jag är iväg på eftermiddan kan komma istället när jag är hemma på kvällen. suck.. så jobbigt nu när man har noll koll på räkninganra för pengarna strulade. suck. får ha koll igen i mitten av månaden. kram tjejer.
    Jag pengar ställer till det många ggr och jag längtar tills jag får första lönen. Då kommer min månadsinkomst stiga med 4000:-.
    Det tackar man inte nej till men man måste ju vänta en månad innan man får lönen och tills dess får man leva på dessa få kroner man får i a-kassa.
    Baka bullar har jag också funderat på och kanske en tårta i slutet av veckan eftersom min sambo fyller på lördag.
  • Nork

skönt att du kan skriva en rad då emellanåt!
    jag hade nog fastnat i surfandet om jag hade jobbat natt...

oxle bo skrev 2008-03-04 02:29:56 följande:
    nu börjar jag bli trött.. alla sover o det är bara skit på tv...fast jag ska väl inte klaga, heldre att alla sover än att dom är uppe o springer...mmm det är så gott med paprika
  • bluebride

mensen är nu äntligen slut. god natt tjejer

Längtar efter barn!
  • 8Viola2
    bluebride skrev 2008-03-04 23:56:40 följande:
    mensen är nu äntligen slut. god natt tjejer
    Sov gott
  • Wilma00

ingen mens idag... men nog neg. test... om jag gämför med förra månaden. maken sa att tappen var hård. Vet ju inte riktigt när mensen kommer tror jag. är på dag 29 bara... känns inte som den ska komma idag heller. sov oroligt inatt tempade i morse och den var på 37.2 ingen sänkning.. kram tjejer.