• Anonym

Vad tänder du på som du inte skulle vilja säga högt???? del två

Vad tänder du på som du aldrig skulle vilja berätta för någon?
    Kom igen nu...."hemliga" fantasier...

Jag kan börja.....
    Äldre män/gubbar som blir superkåta av att jag är så mkt yngre..

Detta är fortsättningstråd för ...

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m25529998.html

• Svar på tråden Vad tänder du på som du inte skulle vilja säga högt???? del två
  • MiamiVice THE Slyna

Anonym (Am) skrev 2008-02-01 12:20:31 följande:

Jag tänder på att få en "fin" flicka att bli en slampa sexuellt. Att bryta ner hennes trots till ren undergiven kåthet.
    Najs!
  • Anonym

Vill ha gruppsex med flera tjejer

Vill bli förförd v en kvinna i äldre åren på krogen( är oerfaren inom området tjejsex)

• Anonym (horny)

jag vill bli munknullad hårt att två killar samtidigt som en tredje knullar min röv...alltså helt enkelt dominerad,det är det bästa jag vet! smisk och örfilar,spotta mig i ansiktet,ge mig stryk så kommer jag på två sekunder..
    däremot vanligt "vanilj" spyr jag av..fan,så avtändande.
    stackars min vanilj-make. han har det inte lätt.

• Anonym (Hellas)

Anonym (horny) skrev 2008-02-02 00:42:43 följande:

jag vill bli munknullad hårt att två killar samtidigt som en tredje knullar min röv...alltså helt enkelt dominerad,det är det bästa jag vet! smisk och örfilar,spotta mig i ansiktet,ge mig stryk så kommer jag på två sekunder..däremot vanligt "vanilj" spyr jag av..fan,så avtändande.stackars min vanilj-make. han har det inte lätt.
    "Ge mej stryk"..på vilket sätt då? *nyfiken*
  • Anonym (horny)

ge mig stryk: smiska mig,piska mig,örfilar,strypgrepp...har du fler exempel så hit med dom..

• Anonym (nyfiken)

Vet du , är också tjej...präktig duktig flicka, och mor...och har PRECIS sådana fantasier som du....så gott som ialla fall. Duvet , det är det förbjudna som drar i fantasin, just för att du aldrig skulle vilja det i verkligheten, sen kanske du, ni kan återskapa en del av känslan till verklighet, det undergivna dominerade tex....du ska INTE skämmas utan njut av dina fantasier, synd din man inte tar det som en stor varm komplimang att du delar med dig...det hade jag gjort!! Kram
    Anonym (värst?) skrev 2008-02-01 11:11:23 följande:

Har inte läst så många inlägg, men jag undrar ändå om mina fantasier är värst?Har delat vissa med sambon men han tycker mest att jag är skrämmande (säger han).1. Incestfantasier, typ att min storebror/styvbror (har ingen sådan i verkligheten) utnyttjar mig för sex. (detta har jag INTE berättat för sambon)2. Att någon hotar mig med kniv mot min hals för att få sex med mig. Han knivhotar mig under hela sexet och tvingar mig att suga honom etc... (min svaghet för knivar vet min sambo om... men han tycker det låter otäckt o är inget han vill ta del av, kanske lika bra det.)3. Att jag är liten flicka och en gammal gubbe tvingar sig på mig och jag inte förstår vad han gr med mig. Bara att det är väldigt skönt. (sambo vet ej)4. Att jag är kidnappad och inlåst i ett rum, där en massa män tittar på mig. en man tvingar sex med mig och de andra tittar på. (sambo vet ej)Och sådär fortsätter det... helt sjuka saker, som jag aldrig för mitt liv egentligen skulle vilja uppleva, men som är sköna i fantasin.
  • Anonym (Hellas)

Anonym (horny) skrev 2008-02-02 00:52:09 följande:

ge mig stryk: smiska mig,piska mig,örfilar,strypgrepp...har du fler exempel så hit med dom..
    Bitas, stearin, säga ord som slyna, luder
  • Anonym (horny)

japp. kalla mig hora och bit mig i pattarna så är jag din..
    (seriöst alltså)

• Anonym (Hellas)

Anonym (horny) skrev 2008-02-02 00:57:50 följande:

japp. kalla mig hora och bit mig i pattarna så är jag din..(seriöst alltså)
    Alltid trevligt!
  • Anonym (horny)

.....åååååh,vafaan.
    nu är jag kåt igen.
    nån annan som har nåt att komma med?
    jag kan erkänna att jag gärna skulle bli knullad av ett gäng tjejer också..alltså det finns liksom ingen hejd på det,jag tycker nog att ALLT är porrigt på ett eller annat sätt.
    (dock inte scat!)

Svar på tråden Vad tänder du på som du inte skulle vilja säga högt???? del två