• Anonym

Vad tänder du på som du inte skulle vilja säga högt???? del två

Vad tänder du på som du aldrig skulle vilja berätta för någon?
    Kom igen nu...."hemliga" fantasier...

Jag kan börja.....
    Äldre män/gubbar som blir superkåta av att jag är så mkt yngre..

Detta är fortsättningstråd för ...

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m25529998.html

• Svar på tråden Vad tänder du på som du inte skulle vilja säga högt???? del två
  • Anonym (slick)

Anonym (vill dia) skrev 2008-02-06 15:23:26 följande:

fantiserar även om att våran hund råkar infinna sig i söngen medans vi har sex och min kille upptäcker en blöt tunga leka i hans anal medans han tar mig bakifrån. sambon flyttar sig och ber mig lägga mig ner på rygg o bresa, låter hunden nosa sig till min fitta och lapa i sig mina safter medans han själv sitter bredvid och runkar. sedan ska jag suga av honom och när han kommer så får hunden slicka upp satsen han lägger av.
    Alltså..nu blir jag kåt som f-n!!
    hmm? ska jag väcka sambon eller pilla på mig själv?
  • Anonym
    Anonym skrev 2008-01-21 22:15:57 följande:
    Jag vet att detta är helt sjukt och att det är olagligt i de flesta länder men djursex.. Det är något med det som är upphetsande. Kanske för att det är så otroligt förbjudet och sjukt.. Missförstå mig inte, jag skulle aldrig ge mig på något djur men i fantasin får det mig att gå igång totalt!
    Du e inte ensam! Jag me men gud va förbjudet det är och ALDRIG skulle jag öppet erkänna det!!!!!! Skulle inte heller vilja prova men fantasin om är häftig!!

Det och Sex med en annan tjej är verkligen turn ons!
  • Anonym (oldplay)

Mmm... andra tjejer och äldre män är sååå tändande!!

• Anonym (Taxen)

Hur gick det till?
    En fd till mej lät kompisen tax slicka av henne när hon bara va 10-11 år, så visst förekommer det...

Anonym ((man36)) skrev 2008-01-22 15:20:15 följande:

Samma här.. mmmm... Har dock haft det, när jag var yngre år! Skulle inte göra om det. Visste inte bättre då. Härligt var det i alla fall och det fantiserar jag ofta om nu, ofta när jag har sex med min fru bakifrån. (Ta det som ni vill, man ska ju erkänna saker här inne!)
  • Anonym

ok.jag e singel men att få en man i sängen så ska det inte bara att vresa på benen utan det ska va lite sport i det hela....

• Anonym (villig)

min sambo och jag har tittat på mkt porrfilmer om kvällarna nu, vet inte riktigt varför men jag blir riktigt kåt av att se två tjejer slicka varandra- jag är tjej själv..
    jag fantiserar mkt om det här med trekant och skulle nog väldigt gärna ha det... att få slicka en tjej... det hr med djursex tror jag inte riktigt på... tänder inte på det heller.

någon tjej här som är intresserad av en trekant?

• Anonym (vill)

Har precis avslöjat till min sambo att jag vill ha sex med en tjej och undrade om han tyckte att det är som att vara otrogen, men jag blev chockad av svaret han sa "nej" det är det inte Förvånad

Så nu är jag verkligen sugen på att hitta någon tjej som vill.

Vi tittar oxå på porrfilmer, klart man blir upphätsad av att se två tjejer, så varför kan inte jag göra det heller?

Så han är helt med på det....

• Anonym

Jag som kille har som de flesta andra fantasier om samma kön. Men då jag är lite feg och faktiskt inte alls tänder på killar annars så, nää. Däremot så löste jag en del av fantasin på ett sätt som några kommer att gilla, jag sög kuken på en hund och stoppade sedan den hårda hundkuken i rumpan på mig. Så jag har varit i närheten av killsex så att säga..

• Anonym (tjej)

jag fantiera om att han sex med en tjej...fast jag har sambo det tänder mig riktigt att tänka på tjejer

• Anonym (tjej)

jag fantiserar väldigt mycket jag också om att ha sex med en tjej, och blir så kåt av att fantisera om att ha kontakt med en tjej på nätet och smyg maila med och kåta upp varandra..
    jag är gift med en man och har pratat med honom om att jag vill kanske piffa upp sexlivet med en till tjej med i leken men han vill inte...

Svar på tråden Vad tänder du på som du inte skulle vilja säga högt???? del två