• Anonym

Vad tänder du på som du inte skulle vilja säga högt???? del två

Vad tänder du på som du aldrig skulle vilja berätta för någon?
    Kom igen nu...."hemliga" fantasier...

Jag kan börja.....
    Äldre män/gubbar som blir superkåta av att jag är så mkt yngre..

Detta är fortsättningstråd för ...

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m25529998.html

• Svar på tråden Vad tänder du på som du inte skulle vilja säga högt???? del två
  • tanten

jag blir kåt av att läsa tråden.. thihi...

• Anonym (tjej)

haha jag med... jag får väl pilla själv sen.. har försökt med sambon men han vill inte i dag(konstigt nog)
    jag får väl fantisea i stället

• tanten

ja ibland får man ta saken i egna händer.. ta fram den där förbjudna leksaken... alltså rabbit pearl är underbar...

• Anonym (Taxen)

Vad spännande!
    Sprutade hunden dej i munnen när du sög han?

Anonym skrev 2008-02-07 22:20:43 följande:
    Jag som kille har som de flesta andra fantasier om samma kön. Men då jag är lite feg och faktiskt inte alls tänder på killar annars så, nää. Däremot så löste jag en del av fantasin på ett sätt som några kommer att gilla, jag sög kuken på en hund och stoppade sedan den hårda hundkuken i rumpan på mig. Så jag har varit i närheten av killsex så att säga..
  • Anonym (hihihi)

jag gillar äldre män.. aldrig provat.. men börjat söka mig lite på internet o skaffat lite kontakter.. mest på skoj.. inte jättegamla.. runt 50 kanske... själv är jag 25.

sen gillar jag rollspel.. tycker det är otroligt kul!

• Anonym

Nja "Taxen", vet inte vad jag skall säga. Hundar sprutar väl lite hela tiden tror jag och det var ju en gång under väldig upphetsning detta hände. Vill även säga att jag tycker inte att det är fel med djursex om man visar respekt, inte heller är det olagligt. Man kan ju inte trä på en hamster utan man får ju ha djur efter storlek eller större. Vi är också djur men med moral och det senare märks. En djurhanne sätter på det mesta om den är dominant, även andra djur och hannar. Att som kille exempelvis sätta på sin tik är alltså egentligen en naturlig sak för en ledare och bör alltså vara bra, om hunden har rätt storlek! Om man sätter på en häst så kan jag inte föreställa mig att den blir kränkt på något vis, den undrar nog bara..

• Anonym (Domina)

Förnedringsex, är det mest upphetsande som finns!

• Anonym (mjukhård)

Domina eller andra, jag har en fråga om förnedringssex. Min partner vill bli dominerad och till del förnedrad. Samtidigt vill jag ju inte kränka henne så det känns efteråt ju.
    Att säga vad man vill och skall göra går ju bra. Att smiska/piska/rispa och straffknulla även i röven går bra men..
    Om man kombinerar för mycket med att kalla henne slyna som skall bestraffas för att hon varit dum med för mycket handling så kan det gå fel väl?
    Om man fantiserar om att bli förnedrad vilket är en sak. Sedan befinner man sig med handbojor, en dildo uppkörd i rumpan, på ett kallt golv, vackra röda streck på rumpan och med sperma i sin mun och ens partner talar om att nu är slynan straffad så är det inte samma sak tror jag.
    Men coolt för mig är det..

• Anonym (Domina)

Anonym (mjukhård) skrev 2008-02-08 15:54:39 följande:

Domina eller andra, jag har en fråga om förnedringssex. Min partner vill bli dominerad och till del förnedrad. Samtidigt vill jag ju inte kränka henne så det känns efteråt ju.Att säga vad man vill och skall göra går ju bra. Att smiska/piska/rispa och straffknulla även i röven går bra men..Om man kombinerar för mycket med att kalla henne slyna som skall bestraffas för att hon varit dum med för mycket handling så kan det gå fel väl?Om man fantiserar om att bli förnedrad vilket är en sak. Sedan befinner man sig med handbojor, en dildo uppkörd i rumpan, på ett kallt golv, vackra röda streck på rumpan och med sperma i sin mun och ens partner talar om att nu är slynan straffad så är det inte samma sak tror jag.Men coolt för mig är det..
    Det viktigaste är att reda ut innan vad ni "tror" er tända på och sen ha tydliga stoppsignaler, under pågående lek.
    Att vara lyhörd, skadar inte heller .

Jag är noga med att ta reda på innan hur långt jag kan gå, sen händer det att jag tänjer på gränserna ibland, då jag känner att det är möjligt.

Att använda ord, förstärker ju oftast förnedringen och hör till leken, men ta reda på innan vad hon känner.
    Märker du under akten, att hon tänder av, så har du mest troligt gått för långt, så var lyhörd.
    Att dominera handlar mer om att "ge" njutning, än ta, så håll dig focuserad, då hon är under ditt våld!
  • Anonym (nyfiken)

Anonym (Domina) skrev 2008-02-08 16:16:37 följande:

Anonym (mjukhård) skrev 2008-02-08 15:54:39 följande:
    Det viktigaste är att reda ut innan vad ni "tror" er tända på och sen ha tydliga stoppsignaler, under pågående lek.Att vara lyhörd, skadar inte heller .Jag är noga med att ta reda på innan hur långt jag kan gå, sen händer det att jag tänjer på gränserna ibland, då jag känner att det är möjligt.Att använda ord, förstärker ju oftast förnedringen och hör till leken, men ta reda på innan vad hon känner. Märker du under akten, att hon tänder av, så har du mest troligt gått för långt, så var lyhörd.Att dominera handlar mer om att "ge" njutning, än ta, så håll dig focuserad, då hon är under ditt våld!
    Klokt skrivet...handlar mer om att ge njutning , än att ta....du satt tummen på lite där tror jag, klartänkt , bra yttryckt...BRA !!
Svar på tråden Vad tänder du på som du inte skulle vilja säga högt???? del två