• Anonym

Vad tänder du på som du inte skulle vilja säga högt???? del två

Vad tänder du på som du aldrig skulle vilja berätta för någon?
    Kom igen nu...."hemliga" fantasier...

Jag kan börja.....
    Äldre män/gubbar som blir superkåta av att jag är så mkt yngre..

Detta är fortsättningstråd för ...

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m25529998.html

• Svar på tråden Vad tänder du på som du inte skulle vilja säga högt???? del två
  • Anonym (BDSM tjej)

Också K6:
    Vad skönt att man inte är ensam.

• Anonym (vanilj)

Jag fantiserar om att bli dominerad. Ibland av äldre män, ibland i min ålder, ibland är jag fastbunden, ibland inte. Ibland (ofta) är det flera som tar mig samtidigt. Lite rough love. Det är INGET jag vill vara med om i verkligheten, jag gillar vaniljsex egentligen.

• Anonym (Oralis)
    Deoran skrev 2008-01-05 09:44:49 följande:
    Anonym (BDSM tjej) skrev 2008-01-05 08:58:26 följande:Kan bara instämma ...Men var hittar man tjejerna som tänder på att GE smisk och att utveckla ide´n ?
    Dom kan du nog hitta här:

www.darkside.se
  • Anonym

jag vill ha sex med 2 män eller sex med en dominant kvinna som slickar mig och använder dildo

• Anonym (Lilly)

Jag tänder stenhårt på att förverkliga fantasier. Att locka ur mannen hans önskan och sedan förverkliga den. Jag har än så länge lyckats, det har bara handlat om så "vanliga" saker som att sätta på mig med strumpebandshållare eller att jag ska onanera i luren från jobbtoan, eller lite analsex med dildon i musen...Jag inser i skrivandets stund att jag måste börja dejta lite mer spännande killar...
    Själv tänder jag (inte helt unikt) på att bli dominerad, att säga nej, men bli fasthållen och bli tagen hårt

• LeWi

Hmm, skulle man vara anonym eller?
    Skit samma!
    Jag tänder på att bli dominerad - att han talar om för mig vad och hur jag ska göra och säger att jag är en duktig flicka
    Fantasimässigt rör det sig ofta om unga naiva tjejer som träffar på inte så snälla äldre män... Finns massor av bra noveller på det temat

Väldigt vanilj egentligen...
    Antar att jag gillar när ansvaret inte är mitt.
    Det där med att bli påsatt bakifrån av en okänd lät ju ganska spännande också (i en folkfylld bar var det väl?) - får testa det som fantasi tror jag...

I reject you reality and substitute my own.
  • Anonym (ooo)

Skulle vilja uppleva fistfuckning ngn gång... e en fantasi jag har.

• Anonym

BDSM tjej: "Har du testat att få smisk? Det är helt underbart! "

Om man är lagd så. Själv tycker jag bara det är obehagligt.

Min mörka hemlighet skulle väl vara att jag (heterosexuell kvinna) tycker det är spännande med bögporr. Märkligt med tanke på att jag tycker porr i allmänhet pendlar mellan halvintressant och äcklig. Dessutom tycks det av dokumentärer jag sett att döma vara ännu vanligare med trasiga människor i bögporrbranschen än i den vanliga (många av killarna är ju inte ens bögar i verkligheten) och det ger väl min böjelse en lite besk bismak.

• Anonym (LDN)

Att bli smiskad. Hårt.

Tyvärr vågar inte min pojkvän ta i riktigt, men allt är ju bättre än inget ;)

• Anonym (grymt)

det är helt sjukt va kul det är att vara inne på red tube..!

Svar på tråden Vad tänder du på som du inte skulle vilja säga högt???? del två