Inlägg från: Virgon Intacta |Visa alla inlägg
  • Virgon Intacta

Varför sparkar det i magen???

Tänka bort går inge bra...

• Virgon Intacta

Mulliga mamman80 skrev 2008-01-10 17:24:31 följande:

Har har de precis som du, men har inga prev.medel. Har testat mig 3 ggr o de e negativt, oxå 3 barnsmamma! Min yngsta är snart 11 månader!
    Visst är det hemskt! Om jag bara fick ett plus, ja då skulle jag ju åtminstone veta. Jag trodde i min dumhet att symptomen skulle försvinna nu när jag fick ett minus till, attdet bara var hjärnspöken. Men icke...
  • Virgon Intacta

Mulliga mamman80 skrev 2008-01-10 17:24:31 följande:

Har har de precis som du, men har inga prev.medel. Har testat mig 3 ggr o de e negativt, oxå 3 barnsmamma! Min yngsta är snart 11 månader!
    Visst är det hemskt! Om jag bara fick ett plus, ja då skulle jag ju åtminstone veta. Jag trodde i min dumhet att symptomen skulle försvinna nu när jag fick ett minus till, attdet bara var hjärnspöken. Men icke...
  • Virgon Intacta

Mulliga mamman80 skrev 2008-01-10 20:16:50 följande:

Ja, men på mig känner ja bara sparkarna ibland... Men man har undrat, min mens var borta i 3 månader o man kände rörelser o ja trodde till hundra procent att ja var gravid, men nej, negativt på stickan 3 ggr! testade en gång när mensen var 1 vecka sen, NEGATIVT, testade igen efter 3-4 veckor, NEGATIVT o en gån till nån vecka efter NEGATIVT... Men lik förbannat kände ja rörelser i alla fall!!!! Konstig kroppen e ibalnd alltså!!!!
    Ja, jag har ju omvänt, jag har ju haft mens hela tiden, och jag har inte ens tänkt tanken på att jag varit gravid, och inte ens oroat mig för att jag eventuellt skulle bli. Det har helt enkelt inte funnits på kartan! Och det för sig jätteofta i min mage, rejält, massor på dagen, kvällen, natten... Knepigt
  • Virgon Intacta

Nej, jag ska nog ringa BM i morgon, för det känns inte bra det här... har ju liet småont, som sammandragningar med, är ju inte riktigt normalt..

• Virgon Intacta

Ja, inget har förändrat sig, det bufflar fortfarande i magen dygnet runt. Måste ju vara tarmarna som fått spel.

• Virgon Intacta

Hej och tack för alla uppmuntrade tillrop! Nej jag tror INTE att jag är gravid, nu har jag gjort två olika grav-test och de var båda negativa. Jag har inte ont, mer än att jag känner som sammandragningar ibland, men inte smärtsamma, bara att det "drar". Jag har i snart två veckor av och till haft små "spottblödningar" dvs, litet rosa på pappret när man torkar sig vid toabesök, men inte så det kommer i trosorna. Jag är svälld över magen, hård men jag är också överviktig och det är svårt att urskilja något p g a det. Jag har haft, dock har det gått över, fogsmärtor från bäckenet, men vad jag förstår så kan det hänga kvar efter graviditet. Och som sagt, som överviktig så tror jag att det kan hänga kvar längre. Så är det då rörelserna i magen. Förvillande lika sparkar. (har "sparkat" flera gånger under tiden jag skriver detta) Saken som gör att jag INTE tror att det är ett foster är att rörelserna är lokaliserade till en sida på magen. Det är på vänster sida. Vore det ett foster så borde jag känna på alla möjliga ställen. Eller? Någon enstaka gång har jag känt på andra ställen, men det kan ju vara gasbubblor lika gott.

• Virgon Intacta

Hej alla som följer tråden! I morgon, jag svär på min heder, kommer jag att ringa till barnmorskan. Håll tummarna för mig att jag får komma i morgon på undersökning! Det blir bara värre och värre det här.. Jag kan inte blunda för det längre.

• Virgon Intacta

Ja, jag ska stå på mig! Jag måste få veta nu, jag bara måste. Det här är helt sjukt, jag har aldrig, någonsin i mitt liv varit med om något ens i närheten av detta.

Svar på tråden Varför sparkar det i magen???