Varför sparkar det i magen???
Tänka bort går inge bra...
Tänka bort går inge bra...
Mulliga mamman80 skrev 2008-01-10 17:24:31 följande:
Mulliga mamman80 skrev 2008-01-10 17:24:31 följande:
Mulliga mamman80 skrev 2008-01-10 20:16:50 följande:
Nej, jag ska nog ringa BM i morgon, för det känns inte bra det här... har ju liet småont, som sammandragningar med, är ju inte riktigt normalt..
Äsch, jag bangade ur...
Ja, inget har förändrat sig, det bufflar fortfarande i magen dygnet runt. Måste ju vara tarmarna som fått spel.
Hej och tack för alla uppmuntrade tillrop!
Nej jag tror INTE att jag är gravid, nu har jag gjort två olika grav-test och de var båda negativa. Jag har inte ont, mer än att jag känner som sammandragningar ibland, men inte smärtsamma, bara att det "drar". Jag har i snart två veckor av och till haft små "spottblödningar" dvs, litet rosa på pappret när man torkar sig vid toabesök, men inte så det kommer i trosorna. Jag är svälld över magen, hård men jag är också överviktig och det är svårt att urskilja något p g a det. Jag har haft, dock har det gått över, fogsmärtor från bäckenet, men vad jag förstår så kan det hänga kvar efter graviditet. Och som sagt, som överviktig så tror jag att det kan hänga kvar längre. Så är det då rörelserna i magen. Förvillande lika sparkar. (har "sparkat" flera gånger under tiden jag skriver detta) Saken som gör att jag INTE tror att det är ett foster är att rörelserna är lokaliserade till en sida på magen. Det är på vänster sida. Vore det ett foster så borde jag känna på alla möjliga ställen. Eller? Någon enstaka gång har jag känt på andra ställen, men det kan ju vara gasbubblor lika gott.
Hej alla som följer tråden! I morgon, jag svär på min heder, kommer jag att ringa till barnmorskan. Håll tummarna för mig att jag får komma i morgon på undersökning! Det blir bara värre och värre det här.. Jag kan inte blunda för det längre.
Ja, jag ska stå på mig! Jag måste få veta nu, jag bara måste. Det här är helt sjukt, jag har aldrig, någonsin i mitt liv varit med om något ens i närheten av detta.