Varför sparkar det i magen???
Nej, jag har aldrig blivit snittad
Nej, jag har aldrig blivit snittad
Nu ska jag lägga mig! Håll tummarna för mig nu, när jag ska ringa kl 8 i morgon bitti. Håll tummarna för att jag får komma i morgon!
Jag kan inte sova. Det är helt omöjligt. Jag somande mellan 00 och 02, sen har jag varit vaken. Jag är ett nervknippe...
Den längsta natten i mitt liv.. Har inte sovit en blund sedan 02, jag har plågats av sammandragningar, sparkar och tryck mot urinblåsan.. Jag är helt förstörd. Måtte detta få ett slut.. Jag måste få komma iväg idag, annars vet jag inte hur jag ska överleva detta.. *gråter*
Snart ska jag ringa *spyr nästan*
JAAAA, jag ska få komma kl 11:00 i dag *hoppar, studsar och jubla* Äntligen, äntligen, äntligen ska jag få veta!!
Hej och tack allihopa! Nu är jag snart påväg, och självklart så kommer jag att tala om för er vad som hänt så fort jag kommer hem! Det lovar jag dyrt och heligt, oavsett vad barnmorskan hittar.
Okej, rapport...
Började med att söka efter hjärtljud. Hittade inga, men kostaterade att der rörde sig mycket i magen.
Gravtest negativt igen (urin)
Spiralen sitter på plats
Hon tyckte det var väldigt svårt att känna livmodern genom allt fett, så hon kunde inte säga något där.
Blodprov är taget, är jag gravid så ska det synas på HCG där, eftersom det visar från 0 och uppåt. Svar på det i morgon
Jag är inget klokare.
Nej, inget UL, hon lyssnade med en sån där hjärtljudsmojäng.
Innan jag åkte till barnmorskan vara jag SÄKER på att jag var gravid. Nu är jag det inte. Det känns likadant i magen, men hon borde ha hittat något i så fall. Det är i o f bra, jag är verkligein inte upplagd för ännu ett barn, jag har fullt upp med mina som är 7, 4 och 2. Vi får se vad hon säger, hon ringde på eftermiddagen och sa att hon skulle höra av sig i morgon bitti. Jag tror att blodprovet kommer att visa negativt. Men magen då...? Är jag dömd till att ha det såhär i resten av livet? Det känns ju inte kul.
Nej, nu i natt jobbar jag faktiskt, så jag ska inte ens sova, haha, natten som var KUNDE jag inte sova...
Hejhej!
Nu har BM ringt och det var även negativt på blodprovet! Och det skulle vara totalt idiotsäkert, sa hon. Så då tror jag på det! Men en sak säger jag, jag kommer aldrig mera att lita på min kropp. Detta är det sjukaste jag upplevt. Men u vet jag ju. Så om det fortsätter nu likadant så ska läkare få kolla på mig.
Hur som helst så är jag väldigt nöjd med resultatet! Nu har jag äntligen fått frid!
Ja, det känns ganska skönt att veta att vi inte ska bli 4 barnsföräldrar hipp som happ. Vi hade ju inte tänkt oss flera barn och har nu format vårt liv efter det. Det hade inneburit mycket jobb och förändringar, ny bil, nytt boende osv. En ganska stor apparat med andra ord. Du hoppas jag bara att det inte är nåt allvarligt.