Inlägg från: Anonym (tjockis!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (tjockis!)

Sambokilon?

sådär ja, ett friskispass igår kväll! kändes underbart!

hur många pass i veckan tror ni man måste gå på i längden för att gå ner i vikt och få en fastare kroppshydda?

• Anonym (tjockis!)

lite otaktiskt gjort av din sambo.. men han menade väl bra, men blev fel kan tänka!

jag är knäpp, jag tycker själv att jag får äta nåt skit om jag tränar.. tror ni det är OK?

Anonym (mika) skrev 2008-01-08 14:28:54 följande:

Är beviken på mej själv nu. Min sambo tyckte att jag varit så duktig igår som bara ätit gröt o morötter, därför köpte han en överraskning till mej när han var o handla. Chips. Tror ni jag kunde låta bli? Nope. Så jag har kompesationstränat pilates idag, två timmar stod jag ut. Så nu ser jag fram emot träningsverken så jag får känna att jag varit duktig. Dumma sambo som inte lyssnar på mej när jag säger att jag inte vill ha nått från affären.
  • Anonym (tjockis!)

oj! det där med GI kanske vore nåt att börja med..

jag kör det lite light, kan man göra så? inte få några drastiska viktnedgångar, men minst en stor sallad varje dag och dra ner på övriga kolhydrater! Skulle det vara till nån som helst nytta?

Jag var på veckans andra friskispass igår och har ett till inplanerat idag! Känns bra, men jag undrar om man borde träna ännu mera.. :S Vad tror ni?

• Anonym (tjockis!)

härligt, knubbis! välkommen in i gänget! =)

skönt att kunna peppa varandra sådär!

• Anonym (tjockis!)

bra jobbat där! och skönt att ta beslut att sluta med skräp!!

jag promenerade massvis i våras/somras och det var såå skönt. jag kan dock inte gå på morgonen utan att få ont i benen (vaderna, benhinnorna) så jag är ju sååå glad att jag läste någonstans på viktklubbs hemsida att man inte förbrände så värst mycket mer om man gick på fastande mage som om man gick nån annan tid på dygnet! det kanske var 5% som skiljde. då går jag hellre lite längre på kvällen och fixar det än grinar efter femtio meter.. =S

nu blir det mera friskis! älskar att peppas av ledaren och skäms om jag fuskar med övningar, så det gör jag inte, haha!

• Anonym (tjockis!)

på tal om GI, det här tar mig emot och jag kommer vägra inse sanningen, men hur är det med majs egentligen??

• Anonym (tjockis!)

precis..

jag kan dock tänka mig att en burk majs om dagen är bättre än en snickers om dan... :P

hoppas jag iaf!
    ;)

• Anonym (tjockis!)

underbart! vi kör på det då! ;) ja älskar majs, äter green giants majs hela tiden!! :P typ!

en grönsallad med majs, feta och lax är det till lunch just nu!

• Anonym (tjockis!)

=)

Ja, själv fyller jag 25 i sommar och hade iaf gärna velat vara på väg mot den kropp jag vill ha... =S

Äppelcidervinägertabletter med krom åt jag någon gång under gymnasiet och banne mig tror jag att de funkade! Kommer dock inte ihåg vilken sort, för de jag köpt efter det har itne varit lika bra.. Eller så funkade inga av dem! =P

Vet inte om det är mentalt bara, men det känns annorlunda i min kropp.. Har tränat friskispass fyra gånger på sex dagar, kan man känna det minsta lilla i kroppen?? =P

• Anonym (tjockis!)

hehe, jag har också fått höra det där med graviditet.. jobbigt är det! tur att man inte försöker och misslyckas då skulle man ju bli alldeles knäckt!

nu ska jag åka bort över helgen! släktkalas... =S SKa jag göra mitt bästa för att dels få lite motion och dels äta nyttigt!

puss å kram och trevlig helg på er, alla min sambooffer! ;)

• Anonym (tjockis!)

hehe, nej då! inte gett upp! för mycket att göra dock!

är inne på andra friskisveckan nu! är så stolt över mig själv eftersom jag fortfarande är motiverad att träna. brukar tappa glöden rätt snabbt!

vill hinna med minst ett pass till i veckan, allra helst två-tre!

maten går det sämre med, men det är väntat.. =(

Anonym (mika) skrev 2008-01-15 08:03:27 följande:

Har ni gett upp? Har varit bortrest o trodde att det skulle vara massor nytt i tråden, men det var precis samma som innan jag åkte. Jag har iallafall bara tre kg kvar att gå ner, jippi! Fortsätter med min gröt, gi hoppar jag nog, orkar inte tänka på sånt just nu. Tränar lite extra istället. Hur har det gått för er då?
  • Anonym (tjockis!)

Vad duktiga ni är!! Pepp till er!! =)

Jag har kört en mystisk diet idag. Två ägg till frukost och sen har jag inte haft tid att äta mer än frukt, on the go, så att säga. Men har klämt i mig två bananer och fyra clementiner!

Och ett friskispass, icke att förglömma! :P

• Anonym (tjockis!)

Ja. jag tror det.... Har inte antecknat eller så ännu, men jag har vägt mig iaf! Kanske skulle man börja väga och mäta för att se om det händer något..

En talssiffran har flyttat sig ner ett snäpp i veckan sen jag började för två veckor sen så kanske har jag gått ner två kilo! =P Vågar inte hoppas..

Svar på tråden Sambokilon?