• Anonym (tjockis!)

Sambokilon?

Nå, är det fler än jag som drabbats av dessa förkastliga sambokilon??

Ser på bilder tagna en vecka innan jag och min pojkvän blev tillsammans (och ungefär två veckor innan vi inofficiellt flyttade ihop) och slås av hur mycket smalare jag var!

Har alltid tyckt att jag var en tjockis, men inte alls då, jämfört med nu!!

Jag har garanterat gått upp minst 20 kilo! Vägde mig inte då men det ser ut som så! Väger tresiffrigt nu.. huvaligen!

Hur har ni haft det? :)

Jag jobbar på det dock! Neråt, alltså!

• Svar på tråden Sambokilon?
  • Anonym (jag med)

Känner igen mig! Har gått från 60 till 91 kilo på 6 år. Förstår inte riktigt hur det gick till, men jag tror att åldern spelar in. Innan jag fyllde 25 så kunde jag äta hur mycket som helst utan att gå upp i vikt. Men visst, sambon min är svag för godis och jag för god mat. Tillsammans blir det katastrof.

Men jag är inte ensam om det, han har gått upp lika mycket!

Jag jobbar också på det, men jag tycker det är så trist...

• Anonym

Jo tack det är samma här.Har tills jag var 25 kunnat äta hur mkt onyttigt som helst utan att gå upp i vikt.Men har sen jag blivit sambo ( ca 1 år sen) gått upp ca 18 kg.Men nu har vi tagit oss i kragen o äter inte godis o sånt längre...hoppas gå ner lite till sommaren.

• JAG är BÄST

Hahaha här har du en till i skaran som lider av dessa extra kilorna .

Tror ni dom går bort

Nopp dom kommer nog sitta där så länge vi lever ihop, det vill då säga för resten av mitt liv (förhoppningsvis)

• Anonym

här är en till gått upp 20kg sen jag träffade min gubbe, vart sambos i 3år lite drygt nu!

Å nu skall man lyckas gå ner dom igen :P

• Anonym (japp)

Jag har gått upp 15 kilo nästan. Men jag var underviktig förr, fast nu är jag överviktig enligt BMI.

• Anonym (tjockis!)

härligt!.. vill jag väl inte säga, för det är det ju inte, men roligt att det är fler än jag, haha!

vi har börjat gå på friskis tillsammans så nu ska vi hjälpas åt att få bort kilona också! (sambon har också gått upp en massa!)

några som vill peppas i bortschasandet av sambokilon? :)

• Anonym

jag vill gärna peppas och ge pepp ;)

• Anonym (mika)

Skulle också vilja vara med för att ge o få stöd. Själv har jag gått upp fem kg o vill gärna sätta stopp innan det bli 55 eller nått. Går hemma o är sjukskriven så nån hård träning kan jag inte med. Men har faktist börjat med pilates o kommer försöka komma ut på promenader lite då o då.

• Anonym (tjockis!)

sweet! it's a deal!

flera??

Anonym skrev 2008-01-06 16:25:00 följande:
    jag vill gärna peppas och ge pepp ;)
  • Anonym (tjockis!)

självklart! alla är välkomna! :)

bara det är "samborelaterat" haha :P

Anonym (mika) skrev 2008-01-06 16:27:16 följande:

Skulle också vilja vara med för att ge o få stöd. Själv har jag gått upp fem kg o vill gärna sätta stopp innan det bli 55 eller nått. Går hemma o är sjukskriven så nån hård träning kan jag inte med. Men har faktist börjat med pilates o kommer försöka komma ut på promenader lite då o då.
Svar på tråden Sambokilon?