• Skumboll

Fika-tråd för oss Stockholmare som fått barn sep/okt 07 **DEL 4**

Sugen på fika?
    ...såklart!

Tidigare trådar:
    DEL 3: beta.familjeliv.se/Forum-11-264/m25866019.html
    DEL 2: www.familjeliv.se/Forum-11-234/m22764213.html
    DEL 1: www.familjeliv.se/Forum-11-234/m19798099.html

Andra trådar:
    Prat: beta.familjeliv.se/Forum-11-264/m27723594.html
    BF: www.familjeliv.se/Forum-11-234/m25865878.html
    Dop & namncermoni: www.familjeliv.se/Forum-3-21/m27659742.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-03 19:41
    Recepttråd: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m29416411.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-04 10:12
    Bloggtråd: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m29430053.html

• Svar på tråden Fika-tråd för oss Stockholmare som fått barn sep/okt 07 **DEL 4**
  • VeraP

Det blev med Milo. Fortfarande ok, Dunis?

Me & I träff hos Dunis onsdag 13/2 efter 17.00 (säljaren kommer vid 18.30 men de som vill får gärna komma lite innan och fika.

Vera med Milo (Verica & Milo)
    aiobi (tora ev med siri men förmodligen utan, tränar stenhårt m flaskan nu!)
    Monkey Tales (förhoppningsvis utan M)
    septembermamma (Maria utan Frans)
    FL Lisa (lisa utan alvin)
    Zorn (Purvi förhoppningsvis utan M)
    Girle (Stina utan Maja)
    Tejja (Therese, med eller utan Neah, det är frågan)
    Chrizzy (Christine utan Felix

• Chrizzy

Me & I träff hos Dunis onsdag 13/2 efter 17.00 (säljaren kommer vid 18.30 men de som vill får gärna komma lite innan och fika.

Vera med Milo (Verica & Milo)
    aiobi (tora ev med siri men förmodligen utan, tränar stenhårt m flaskan nu!)
    Monkey Tales (förhoppningsvis utan M)
    septembermamma (Maria utan Frans)
    FL Lisa (lisa utan alvin)
    Zorn (Purvi förhoppningsvis utan M)
    Girle (Stina utan Maja)
    Tejja (Therese, med eller utan Neah, det är frågan)
    Chrizzy (Christine & Felix)

• Duntoffla
    VeraP skrev 2008-02-06 21:15:16 följande:
    Det blev med Milo. Fortfarande ok, Dunis?Me & I träff hos Dunis onsdag 13/2 efter 17.00 (säljaren kommer vid 18.30 men de som vill får gärna komma lite innan och fika. Vera med Milo (Verica & Milo)aiobi (tora ev med siri men förmodligen utan, tränar stenhårt m flaskan nu!)Monkey Tales (förhoppningsvis utan M)septembermamma (Maria utan Frans)FL Lisa (lisa utan alvin)Zorn (Purvi förhoppningsvis utan M)Girle (Stina utan Maja)Tejja (Therese, med eller utan Neah, det är frågan)Chrizzy (Christine utan Felix
     Absolut!
  • ammi1973

Ja tack för fikat det var trevligt att få träffa några av er

• Tejja

Petra,

Ser ut som om Neah oxå följer med. Glömde bort att det är kvällsaktiviteter för barnen. Känns sådär att lämna alla tre till Johan, när jag själv vill att han är hemma på onsdagskvällar, för att slippa ge mig ut och hämta efter fotboll mitt i middagstiden...
    Men man ska aldrig säga aldrig...

• Duntoffla
    Tejja skrev 2008-02-07 14:38:05 följande:
    Petra, Ser ut som om Neah oxå följer med. Glömde bort att det är kvällsaktiviteter för barnen. Känns sådär att lämna alla tre till Johan, när jag själv vill att han är hemma på onsdagskvällar, för att slippa ge mig ut och hämta efter fotboll mitt i middagstiden...Men man ska aldrig säga aldrig...
     Inga problem. Nu när vi inte är så många mammor finns det ju plats.
  • Applemum

Duntoffla
    Vågar inte skriva upp mig men skulle så gärna vilja haka på meandi träffen... E de ok att kolla samma dag om det finns plats? Allt hänger på Hjalles sömn i det här huset ...

• Lindisen75

Gnillib: Jag kan nog tänka mig barnvagsbio den 19e.

• Applemum

Duntoffla
    Vågar inte skriva upp mig men skulle så gärna vilja haka på meandi träffen... E de ok att kolla samma dag om det finns plats? Allt hänger på Hjalles sömn i det här huset ...

Svar på tråden Fika-tråd för oss Stockholmare som fått barn sep/okt 07 **DEL 4**