• Skumboll

Fika-tråd för oss Stockholmare som fått barn sep/okt 07 **DEL 4**

Sugen på fika?
    ...såklart!

Tidigare trådar:
    DEL 3: beta.familjeliv.se/Forum-11-264/m25866019.html
    DEL 2: www.familjeliv.se/Forum-11-234/m22764213.html
    DEL 1: www.familjeliv.se/Forum-11-234/m19798099.html

Andra trådar:
    Prat: beta.familjeliv.se/Forum-11-264/m27723594.html
    BF: www.familjeliv.se/Forum-11-234/m25865878.html
    Dop & namncermoni: www.familjeliv.se/Forum-3-21/m27659742.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-03 19:41
    Recepttråd: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m29416411.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-04 10:12
    Bloggtråd: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m29430053.html

• Svar på tråden Fika-tråd för oss Stockholmare som fått barn sep/okt 07 **DEL 4**
  • Duntoffla

Jag är fikasugen! Hoppas ngn annan också är det

Jag vill fika på Dieselverkstaden i Sickla (Voltaires fik) tisdag 18/3 kl 11.30. ( Vi är nog kvar om ngn kommer senare):

Dunis och Noel

• Vixi

Dunis: attans ska ni fika där ute, då kan jag nog inte fiska upp Me&Ikläderna..trodde ni skulle fika i stan. återkommer om det.

På onsdag är det Barnvagns-BIO på Söder. De visar PS.I Love You kl 11.00. Några som är sugna??

Vi är:

Vixi ( Vickan & Oliven)

• Duntoffla
    Vixi skrev 2008-03-13 09:44:52 följande:
    Dunis: attans ska ni fika där ute, då kan jag nog inte fiska upp Me&Ikläderna..trodde ni skulle fika i stan. återkommer om det.På onsdag är det Barnvagns-BIO på Söder. De visar PS.I Love You kl 11.00. Några som är sugna??Vi är:Vixi ( Vickan & Oliven)
     Det är ju nästan stan Vi får väl hitta ngn annan dag
  • fiffiluran

Vi har 6-månaderskollen på tisdag, är osäker vilken tid men krockar det inte fikar vi gärna.

Jag vill fika på Dieselverkstaden i Sickla (Voltaires fik) tisdag 18/3 kl 11.30. ( Vi är nog kvar om ngn kommer senare):

Dunis och Noel
    Fiffiluran (Sara) och Elvis

• ammi1973

Jag vill fika på Dieselverkstaden i Sickla (Voltaires fik) tisdag 18/3 kl 11.30. ( Vi är nog kvar om ngn kommer senare):

denna gång ska jag försöka komma med :)

Dunis och Noel
    Ammi: (Ammi o Nellie)

• Chrizzy

denna gång ska jag försöka komma med :)

Dunis och Noel
    Chrizzy & Felix

• Vixi

bara förtydligar vilket datum det är:

På onsdag (den 19e) är det Barnvagns-BIO på Söder. De visar PS.I Love You kl 11.00. Några som är sugna??

Vi är:

Vixi ( Vickan & Oliven)

Vi försöker inrikta oss på fika på tisdag oxå, men jag har ett svagt minne av att vi had enåt annat uppbokat. har vi det inte så kommer vi.

Jag vill fika på Dieselverkstaden i Sickla (Voltaires fik) tisdag 18/3 kl 11.30.

Dunis och Noel
    Chrizzy & Felix

Vixi (Vickan & oliven)

• Vixi

KRYSSNINGSINFO

Mailade Vikingline och kollade lite ang barnvagnar osv egftersom vi verkar vara ett rejält gäng som vill åka. Fick detta svar:

tack för Ditt mail!
    Det kommer att bli trångt om Ni alla önskar sitta tillsammans och äta. I cafét är det Ok att Ni tar med barnvagnarna in, förutsatt att de inte tar upp hela café-ytan. I restaurangerna är det Ok att ta in någon enstaka barnvagn men tyvärr inte 15 stycken vid ett och samma tillfälle. Barnstolar finns i alla restauranger. Om det inte finns tillräckligt många, kan Ni kontakta personalen på plats så kanske de kan ordna det.

Vet int eom vi ska försöka dela upp oss på två tillfällen? Eller så man man ju dela lite på sig på båten i omgångar, kanske svårt att hålla i hop hela gruppen hela dagen, särskilt med tanke på vilken plats vi tar med alla vagnar mm.

• Applemum

Vixiu
    driftig zom alltid imponerad...
    vet ej om jag ska m men man kan ju ha bärsele m sig å låsa fast vagnen om inte gullungen vill sova. De kan säkert ordna ett rum som man kan låsa in vagnarna i ;)

• Tejja

Tack Dunis!

Dunis och Noel
    Chrizzy & Felix
    Tejja o Neah

Svar på tråden Fika-tråd för oss Stockholmare som fått barn sep/okt 07 **DEL 4**